۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۰۶۹۵۱
امام جمعه موقت بیرجند:

گزینه قطعی ملت ایران مقاومت عزت مندانه است نه تسلیم ذلیلانه

گزینه قطعی ملت ایران مقاومت عزت مندانه است نه تسلیم ذلیلانه
امام جمعه موقت بیرجند گفت: گزینه قطعی ملت ایران مقاومت عزت مندانه است نه تسلیم ذلیلانه و صلاح ما تسلیم شدن در مقابل دشمنان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: هنجارشکنی در مدارس جای تاسف دارد و این هنجارشکنی‌ها نتیجه بی توجهی دولت به فرهنگ دینی مردم است.

وی گفت: برخی‌ها با استدلال اشتباه از آیات قرآن می‌گویند مردم را آزاد بگذارید و اجازه دهید روزه خواری و بی حجابی کنند که اینگونه رفتارها ضد قرآن است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: نباید در مقابل هنجارشکنی‌ها ساکت بمانیم و برخی از سخنان عوام فریبانه برای انسان مومن پذیرفتنی نیست و باید جلوی حرمت شکنی‌ها گرفته شود.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: به کسانی که نسبت به حجاب و روزه خواری بی توجهی می‌کنند باید با آن‌ها مدارا کرد اما با هنجارشکنانی که سازمان یافته به دنبال ترویج ابتذال و روزه خواری هستند برخورد کرد.

وی ادامه داد: حرمت شکنی در مدارس در شأن مردم نیست و نباید اجازه جولان دادن به افراد گستاخ و جسور در مدارس داد و دولت و وزارت آموزش و پرورش فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ایران اسلامی جای پیاده کردن سند ننگین 2030 نیست، خاطرنشان کرد: برای ملت ایران دین آن‌ها مهم‌تر از اقتصاد است.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: مسؤولان که هزینه‌های زندگی مردم را چند برابر کردند و مردم را تحت فشار قرار دادند حداقل از دین مردم حراست کنند و گرنه خود مردم به میدان می‌آیند و با هنجارشکنان برخورد می‌کنند.

وی افزود: علی رغم تمام خدمات ارائه شده در انقلاب اسلامی اما همچنان دو خلأ دولت به معنای عام و جامعه اسلامی واقعی مانده که منشأ 80 درصد مشکلات در جامعه است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: گزینه قطعی ملت ایران مقاومت عزت مندانه است نه تسلیم ذلیلانه و صلاح ما تسلیم شدن در مقابل دشمنان نیست./9314/پ202/ق

هادی رحیمی
ارسال نظرات