۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۰۶۹۵۴
امام جمعه رشت:

مسؤولان به وعده‌های توخالی اروپایی‌ها دل خوش نکنند

مسؤولان به وعده‌های توخالی اروپایی‌ها دل خوش نکنند
امام جمعه رشت به اقدام متقابل کشورمان در برابر بدعهدی اروپا و آمریکا در موضوع برجام اشاره کرد و گفت: مسؤولان کشور نباید به وعده‌های توخالی اروپایی‌ها دل خوش کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را یک وظیفه مهم برشمرد و گفت: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا است و همه بندگان بر سر سفره الهی میهمان خداوند متعال هستند.
 
وی با بیان این که بهره گیری معنوی از ماه مبارک رمضان عامل سعادت و رستگاری ما خواهد شد، افزود: انسان با روزه داری و عبادت در ماه مبارک رمضان به خداوند متعال نزدیک‌تر می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر مسؤولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در دیدار مذاکره با دولت فعلی آمریکا را سم مهلکی عنوان کردند.
 
امام جمعه رشت با بیان این که متأسفانه برخی افراد ترسو در داخل همچنان به فکر مذاکره با آمریکا هستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها چهره واقعی خود در موضوع برجام به جامعه جهانی به خوبی نشان دادند.
 
وی در ادامه سخنان خود به جنگ روانی آمریکا در روز‌های اخیر اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند جنگ امروز میان ملت ایران و آمریکایی‌ها جنگ اراده‌ها است.
 
نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان این که ملت ایران در این جنگ پیروز خواهند شد، ادامه داد: این ملت در هشت سال دفاع مقدس علیرغم همه کمبود‌ها در برابر دشمن تا دندان مسلح پیروز شد.
 
امام جمعه رشت با اشاره به این که ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار نظامی و دفاعی قرار دارد، خاطرنشان کرد: خود آمریکایی‌ها به خوبی از اقتدار نظامی کشورمان در عرصه‌های مختلف با خبر هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که آمریکا با ایجاد جنگ روانی به دنبال تسلیم مسؤولان کشورمان است، تصریح کرد: این تلاش آمریکایی‌ها با هوشیاری و بصیرت مردم و مسؤولان شکست خواهد خورد.
 
وی در ادامه سخنان خود به اقدام متقابل جمهوری اسلامی در برابر بدعهدی کشور‌های اروپایی و آمریکا در موضوع برجام اشاره کرد و گفت: مسؤولان کشور نباید به وعده‌های توخالی اروپایی‌ها دل خوش کنند.
 
نماینده، ولی فقیه در گیلان با تأکید براین که رآکتور اراک باید مجددا راه اندازی و فعالیت صلح آمیز هسته‌ای باید بیشتر تقویت شود، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها شریک دیرینه آمریکا هستند و هیچ اعتمادی به حرف‌های آن‌ها در خصوص وعده‌هایی که می‌دهند وجود ندارد./950/پ210/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات