۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۰۶۹۵۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

مسؤولان با اراده قوی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا بایستند

مسؤولان با اراده قوی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا بایستند
نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مسؤولان با اراده قوی و با همه توان در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا بایستند و بدانند ملت نیز پشت سر آن‌ها قرار دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه فرصت‌های نورانی ماه مبارک رمضان بسیار گذرا هستند و باید از لحظه لحظه آن نهایت بهره را ببریم، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن میلاد سراسر نور امام دوم شیعیان خاطرنشان کرد: امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت (ع) بود که وجودش برای اسلام برکت به همراه داشت؛ بکوشیم در این ماه نورانی به پیروی از سبک زندگی اهل بیت (ع) دست نیازمندان را بگیریم و به فکر تکریم فقرا باشیم.

وی در ادامه به دیدار اخیر مسؤولان نظام با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی محدود به زمان خاصی نیست، ابراز کرد: دشمنی آمریکا با مردم ایران از همان روز‌های نخست انقلاب آغاز شده و تا به امروز هم ادامه داد که حصر اقتصادی و تحریم وجه مشترک همه این دشمنی‌ها بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه تحریم و حصر اقتصادی آمریکا نه تنها به ایران ضربه نزده، بلکه سبب رشد و باندگی نظام اسلامی شده است، افزود: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب نیز فرمودند نه مذاکره‌ای با آمریکا صورت می‌گیرد و نه جنگی؛ تنها گزینه پیش روی ملت ایران مقاومت و ایستادگی است که به یقین این گزینه دشمن را از پای در خواهد آورد.

وی با تأکید بر اینکه موضع صریح جمهوری اسلامی در برابر آمریکا به خوبی از سوی رهبری تشریح شده است و دیگر شبهه‌ای وجود ندارد، اظهار کرد: مسؤولان باید در مسیر این تصمیم حرکت کنند و بدانند منافع نظام و کشور نیز در همین است.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ملت ایران به خوبی در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی خواهد کرد و تاریخ به درستی در این باره گواهی می‌دهد، گفت: مسؤولان با اراده قوی ترس به دل راه ندهند و با همه توان در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا بایستند و بدانند ملت نیز پشت سر آن‌ها قرار دارد.

وی با انتقاد از اینکه برخی‌ها می‌خواهند همه مشکلات کشور را به برجام ربط دهند، خاطرنشان کرد: هدف آن‌ها این است که برجام‌های دیگر را به کشور و ملت ایران تحمیل کنند که این آرزو را به گور خواهند برد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه همه تحلیل‌های عقلانی بر این است که جنگ نظامی رخ نخواهد داد، گفت: بهتر است مسؤولان با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بومی به رفع مشکلات اقتصادی بپردازند و بدانند دشمن برای آن‌ها قدمی بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه به مناسبت‌های پیش رو همچون روز ارتباطات و روابط عمومی، سالروز شکل گیری بسیج عشایر، روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، روز ملی جمعیت، آغاز هفته اکرام ایتام، روز نسیم مهر و روز اهدا عضو اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم کشور عشایر هستند که مولد و تلاشگر بوده و با فرهنگی غنی و ساده زیستی که دارند پای انقلاب و نظام ایستاده اند. /۹۴۵۷/پ202/ق
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات