۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۰۶۹۵۶
آیت الله شاهچراغی:

برخی مسؤولان بی جهت ملت را از سایه جنگ نترسانند

برخی مسؤولان بی جهت ملت را از سایه جنگ نترسانند
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با انتقاد از گسترش بی حجابی و بدحجابی در کشور این ناهنجاری را نتیجه بی عرضگی و بی توجهی برخی مسؤولان امر دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته که با حضور مردم روزه دار این شهرستان برگزار شد با تمجید از بیانات روشنگرانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسؤولان که مذاکره با آمریکا را برای ایران اسلامی سم خواندند، اظهار داشت: آحاد ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی خواهان مذاکره مجدد با شیطان بزرگ آمریکا نیستند، برخی مسؤولان بی جهت ملت غیور ما را از سایه جنگ نترسانند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ان شاءالله در آینده نزدیک با وحدت و انسجام و بصیرت ملت ما شاهد شکست بزرگ دیگری برای آمریکا خواهیم بود، خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اراده متکی به ایمان و مقاومت تنها راه پیروزی ملت غیور ایران در برابر استکبار جهانی است، آن‌ها در داخل کشور خود و سیاست‌های خصمانه خارجی شان با مشکلات فراوانی مواجه هستند و عربده کشی دولتمردان خونریز آمریکایی علیه کشور ما نتیجه‌ای برایشان ندارد.

امام جمعه سمنان در ادامه به چندین سال حملات جنایتکارانه رژیم سفاک آل سعود به مردم مظلوم یمن اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها گفته بودند یمن و انصارالله را به زانو در خواهند آورد، اما اکنون بعد از چند سال تجاوز مردم و مبارزان یمنی با دستان خالی و تکیه بر فرهنگ مقاومت خواب را از چشمان آل سعود و حامیان آمریکایی اش ربوده اند و ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد سقود حکومت خونریز آل سعود خواهیم بود.

آیت الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت استفاده از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان و توجه بیش از پیش به قرآن به عنوان کتاب هدایت و سعادتمندی زندگی بشر، تصریح کرد: ماه نزول قرآن و به ویژه شب‌های پرفضیلت قدر را نباید به راحتی از دست بدهیم، گسترش معنویت و بکار بستن دستورات قرآن در شئونات مختلف زندگی هدف و برنامه ما باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه سخنان خود با انتقاد شدید از گسترش بی حجابی و بدحجابی در کشور ریشه این معضل فرهنگی را در بی عرضگی و بی توجهی برخی مسؤولان دانست و خاطر نشان کرد: از یاد نبریم که بی حجابی و بدحجابی در جامعه اسلامی جرم است.
 
وی ادامه داد: نیروی انتظامی برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ناهنجاری در جامعه وارد عمل شود، خانواده‌هایی که برای عزت و امنیت این کشور یک یا چند شهید دادند و آحاد مردم از وضع به وجود آمده در عرصه حجاب و عفاف نگران و شاکی هستند. /۹۷۷/پ202/ق
جواد رمضانیان
ارسال نظرات