۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۰۶۹۶۴
عضو تجمع علمای مسلمان لبنان:

جنایت‎های عربستان در یمن طی ماه رمضان افزایش یافته است

جنایت‎های عربستان در یمن طی ماه رمضان افزایش یافته است
عضو تجمع علمای مسلمان لبنان خاطرنشان کرد که متاسفانه طی ماه مبارک رمضان شاهد افزایش جنایت‎های ائتلاف کشورهای عربی در یمن هستیم.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد ابراهیم واقع در شهر صیدا برگزار شد، گفت: جبهه مقاومت اجازه ندادند که رژیم اشغالگر صهیونیستی به اهداف شوم خود در لبنان دست پیدا کنند و بر این کشور مسلط شوند. مردم لبنان با پشتوانه مقاومت از حق حاکمیت خود در برابر دشمنان دفاع کردند.

وی تجاوز ائتلاف کشورهای عربی به شهر صنعاء یمن که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از مردم بی گناه این کشور شد، را محکوم کرد و افزود: متاسفانه در ماه مبارک رمضان به جای انجام امور حسنه و تقرب الهی شاهد افزایش تجاوزات ائتلاف کشورهای عربی علیه یمن هستیم.

امام جماعت مسجد ابراهیم صیدا سالروز «نکبت» را گرامی داشت و تصریح کرد: مردم فلسطین امسال نیز بار دیگر بر حق خود بر بازگشت به میهن، اراضی و پایتخت خود یعنی قدس تاکید کردند و آنچه که در نوار غزه اخیرا رخ داد، بهترین دلیل بر آن است که هیچ گزینه ای جز مقاومت و حفظ وحدت برای اخراج اشغالگران صهیونیست وجود ندارد.

ارسال نظرات