۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۰۷۰۰۹
امام جمعه راز:

استفاده از ظرفیت جوانان تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی است

استفاده از ظرفیت جوانان تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی است
امام جمعه راز گفت: همان‌گونه که رهبری در بیانیه گام دوم تأکید دارند استفاده از توان و توانمندی جوانان انقلابی و جهادی تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی موجود در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده، امام جمعه راز، امروز در دیدار با اعضای کانون اندیشه‌ورزان جوان، با اشاره به اهمیت و نقش جوانان در مدیریت کشور، اظهار کرد: تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی امروز استفاده از ظرفیت جوانان است؛ ازاین‌رو مسؤولان باید فضا را برای مطالبه گری این قشر تأثیرگذار آماده کنند.

وی با یادآوری اهمیت مطالبه گری و مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور، افزود: انتظار می‌رود مسؤولان جایگاه‌ها و کرسی‌هایی برای مطالبه گری جوانان در نظر بگیرند تا این مطالبه گری به ایجاد انگیزه برای مسؤولان در راستای خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر و بیشتر منتهی شود.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال جنگ اقتصادی است؛ به همین دلیل باید همه آحاد مردم به‌ویژه جوانان ایران اسلامی، کشور خود را برای عبور از این مقطع کمک کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه لازم است مدیران همه تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت جوانان به کار گیرند تا بتوانم در عرصه اقتصادی پیروز شویم.

رییس شورای فرهنگ عمومی راز و جرگلان در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: مخاطب اصلی و تکیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند و این بدان معنا است که چشم امید رهبر فرزانه انقلاب به جوانان، تشکل‌ها، سمن‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورزی است که در عرصه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: تأکید مقام معظم رهبری بر جوانان و استفاده از ظرفیت بسیار خوب آن‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از کارها بر روی زمین است و باید جوانان برای رفع آن‌ها وارد میدان عمل شوند.

امام جمعه شهر راز تصریح کرد: واقعیت این است که بهترین ظرفیت‌ها در شهرستان راز و جرگلان وجود دارد ولی بلااستفاده باقی مانده؛ ازاین‌رو لازم است با استفاده از شرایط موجود و نیازهای منطقه، از ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده شود.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده افزود: ما به دنبال مرزبندی نیستیم؛ اما برای احقاق حق و مطالبات مردم تلاش می‌کنیم تا مردم این منطقه به آن چیزی که حقشان هست برسند؛ ولی باید توجه داشت که رسیدن به این مهم نیازمند هم‌اندیشی و همدلی همه خواص به‌ویژه جوانان انقلابی است./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات