۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۰۷۰۱۹
مدیر حوزه علمیه مازندران:

پیوند مردم و روحانیت ناگسستنی است

پیوند مردم و روحانیت ناگسستنی است
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: تبلیغات دروغین و بی پایه و اساس دشمنان علیه روحانیت نیز نمی‌تواند ذره‌ای از پیوند عمیق میان مردم و روحانیت بکاهد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، پیوند میان مردم و روحانیت را بسیار عمیق و مستحکم دانست و گفت: این پیوند برگرفته از اعتقادات قلبی مردم به علما و روحانیت در طول تاریخ است.
 
وی با بیان این که جریان‌های معاند در طول تاریخ اسلام تلاش‌های بسیاری برای از بین بردن این پیوند مستحکم انجام داده اند، افزود: اما هوشیاری و بصیرت بالای مردم و روحانیت مانع تحقق توطئه دشمنان در این خصوص شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که روحانیت در ادوار مختلف تاریخ در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند این پیوند عمیق قلبی میان مردم و روحانیت را سست و متزلزل کند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در همه مشکلات و شرایط سخت در کنار مردم بوده و به این همراهی افتخار می‌کند، تصریح کرد: این قشر اثرگذار جامعه اسلامی همه توان خود را در جهت تحکیم پیوند با مردم به کار گرفته است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نهضت پیروزی انقلاب اسلامی، اوج پیوند میان مردم و روحانیت بود، ادامه داد: این همراهی و پیوند عمیق موجب پیروزی نهضت امام خمینی (ره) و در نهایت استقرار یک نظام دینی دراین کشور شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که روحانیت با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه، مردم را در مسیر صحیح هدایت کرده است، خاطرنشان کرد: این هدایت گری روحانیت موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان علیه دین و انقلاب شده است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علیرغم همه توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و روحانیت، پیوند میان مردم و این قشر محبوب جامعه، هر روز محکم‌تر از گذشته می‌شود، ادامه داد:‌ دشمن می‌داند همراهی مردم با روحانیت موجب خنثی شدن توطئه‌های آن‌ها علیه دین و انقلاب می‌شود و به همین دلیل می‌کوشد با تبلیغات دروغین زمینه انزوای روحانیت را فراهم کند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت امروز با اقتدار در صحنه دفاع از دین و انقلاب حضور دارد، افزود: در این جهاد فی سبیل الله همراهی مردم، موجب تقویت جایگاه انقلاب و روحانیت در جامعه اسلامی خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که روحانیت در دفاع انقلاب، نظام و همچنین مردم همواره آماده است، خاطرنشان کرد: تبلیغات دروغین و بی پایه و اساس دشمنان علیه روحانیت نیز نمی‌تواند ذره‌ای از ارتباط عمیق میان مردم و روحانیت بکاهد./950//310/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات