۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۶۰۷۰۹۱
حجت الاسلام مهدوی خبر داد؛

فعالیت ۳۰۰ مبلغ برادر و خواهر در مناطق سیل زده لرستان

فعالیت ۳۰۰ مبلغ برادر و خواهر در مناطق سیل زده لرستان
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به اعزام مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ مبلغ خواهر و برادر در مناطق سیل زده در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی هستند.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حضور روحانیون شبکه تبلیغ از سراسر کشور در مناطق سیل زده لرستان بیان داشت: از روزهای آغازین وقوع سیل در استان اعزام گروه‌های جهادی طلاب با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور به مناطق آسیب دیده در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تلاش و جدیت تبلیغات اسلامی لرستان در زمینه اعزام و حضور مبلغان و روحانیان در مناطق سیل زده و فعالیت در عرصه تبلیغ افزود: 300 مبلغ خواهر و برادر در مناطق سیل زده استان لرستان در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حضور انقلابی نیروهای جهادی و طلاب در مناطق آسیب‌دیده از سیل گفت: در کنار فعالیت های امدادرسانی، اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان در دستور کار روحانیان و مبلغان قرار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های مبلغان اعزامی به مناطق سیل زده شناسایی نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های سیل‌ زده و اطلاع رسانی به ادارات و نهادهای مسؤول جهت بهبود در روند خدمت رسانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برپایی پایگاه فرهنگی تبلیغی در مساجد و اماکن مذهبی در مناطق سیل زده خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با هدف برگزاری برنامه های تبلیغی و تلاش در جهت جذب حداکثری جوانان و تحکیم بخشی پایه های اعتقادی نسل جوان است.

وی بر ضرورت حضور روحانیان و مبلغان در کنار خانواده های سیل زده تأکید و بیان کرد: این حضور برای ارتقای روحیه امید، خودباوری و تقویت روحیه خانواده های آسیب دیده ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی به فعالیت مبلغان اعزامی اشاره و عنوان کرد: در کنار کار امدادرسانی به مردم سیل زده مباحث فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و مشاوره‌ای نیز مورد توجه مبلغان قرار دارد./9451/ت310/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات