۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۰۷۰۹۳
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

تحصیل یک هزار و 300 طلبه در حوزه علمیه خواهران لرستان

تحصیل یک هزار و 300 طلبه در حوزه علمیه خواهران لرستان
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: یک هزار و 300 طلبه خواهر در سطح دو و سه در حوزه لرستان مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به پذیرش طلبه جدیدالورود اشاره کرد و بیان داشت: در استان لرستان طلاب جدیدالورود در سطح دو و سه حوزوی پذیرش می شوند.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه در سطح دو و سه افزود: در این مدارس یک هزار و 300 طلبه در حال تحصیل هستند و در سال جدید نیز با توجه به ظرفیت مدارس پذیرش طلبه خواهیم داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان داشت: طلاب در مدارس علمیه زینبیه خرم آباد، دورود و بروجرد در حال تحصیل در رشته های تخصصی و فراگیری علوم دینی هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه معیار و ملاک پذیرش طلاب کیفیت است، خاطرنشان کرد: ظرفیت هر شهر و مدرسه علمیه نیز مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه متقاضی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران بالا است، افزود: طلابی که استعداد را دارند و به دلیل تکمیل ظرفیت مدارس نمی توان آنان را جذب کرد، این افراد به عنوان ذخیره در نظر گرفته می شوند و وسط سال تحصیلی و یا در سال آینده دعوت به گزینش می شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به ظرفیت طلاب فارغ التحصیل خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان از ظرفیت تبلیغی خواهران استفاده می شود./9451//310/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات