۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۰۷۰۹۷
آیت الله صدیقی:

مسؤولان با رفع مشکلات اقتصادی به داد مردم برسند

مسؤولان با رفع مشکلات اقتصادی به داد مردم برسند
آیت الله صدیقی رها کردن اقتصاد کشور به امید برجام را بی دینی دانست و گفت: مسؤولان با اشتغال‌زایی و رفع مشکلات اقتصادی به داد مردم برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: زمانی که عمر انسان تمام می شود، مرگ او را فرا می گیرد و فرد دیگر راه نجات و بازگشت ندارد.

وی با بیان اینکه عمر بزرگ‌ترین سرمایه دنیوی انسان است، ادامه داد: عمر گذرا است و در مدت معین تمام می شود؛ بازنده کسی است که از عمر خود درست استفاده نکند.

آیت الله صدیقی با اشاره اینکه دنیا وادی تجارت است، عنوان کرد: عمل صالح پرسودترین تجارت در عالم دنیا است؛ انسان با انجام عمل صالح امید دارد که خداوند با رحمت و مغفرت خود آن اعمال را بپذیرد.

امام جمعه موقت تهران درخصوص ویژگی‌های عصر ظهور، گفت: هنگام ظهور عقل‌ها کامل می شود و انسان ها به جای آن که به دنبال منفعت طلبی باشند به دنبال کسب اخلاق حسنه هستند؛ بنابراین در دوران ظهور عقل و اخلاق انسان ها کامل می شود.

وی ادامه داد: در دوران حکومت امام زمان(عج) دیوانگانی همچون ترامپ درو می شوند و کسی جرات رانت خواری و دزدی از بیت المال پیدا نمی کند و دنیا پر از عدل و داد می شود و عقلای عالم به کسی اجازه ظلم و فساد نمی دهند.

آیت الله صدیقی ادامه داد: الحمدالله رییس جدید قوه قضاییه اعلان داشته اگر کسی مفسدان را معرفی کند مورد تشویق قرار می گیرد؛ این فراخوان ابتکار خوبی است تا همگان مراقب باشند کسی مرتکب فساد نشود و ریشه رباخواری، اختلاس، دزدی و دست درازی به بیت المال در جامعه اسلامی خشک شود.

امام جمعه موقت تهران شبکه های مجازی غیر بومی را قتلگاه جوانان و نوجوانان دانست و گفت: امروز وزیر ارتباطات اصرار دارد که شبکه های بیگانه باقی بماند و شبکه های بومی حمایت نشود نتیجه این اصرار سوق دادن جوانان به سوی دزدی، فساد و فحشا و یار گیری آنان برای دشمنان و گروه تکفیری داعش است.

وی افزود: دلیل این اصرار معاملات کلان و عدم پرداخت مالیات است آنان با این اقدام خسارات های سنگینی برای اقتصاد کشور وارد می کنند و سبب فروپاشی خانواده ها و ناامن شدن جامعه می شوند.

آیت الله صدیقی بیان داشت: اگر به جای این دولت یک دولت متدین بر سر کار بود و نسبت به اقتصاد، ناموس، امینت، اخلاق و عفت جامعه دلسوز بود امروز شاهد تقویت شبکه های مجازی و پیام رسانهای بومی بودیم؛ اگر دولت کنونی یک دولت متدین بود مشکلات مردم را بهتر از بیرونی ها حل می کرد و اقتصاد کشور را به امید برجام رها نمی کرد و به داد مردم می رسید و با اشتغال زایی ازدواج جوانان را تسهیل می بخشید./813//202/خ

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات