۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۰۷۱۰۸
حجت الاسلام والمسلمین احدی:

برجام برکت را از سفره مردم گرفت

برجام برکت را از سفره مردم گرفت
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امیدی به دولت نیست و کلید او پوسیده است، گفت: برجامی که قرار بود به سفره مردم برکت دهد برکت را از سفره آنان گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احدی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد الزهرا(س) گفت: انسان های مومن هرگز نباید خودشان را شبیه اکثریت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم تابع دو سیره حق و باطل هستند، افزود: طبق صریح روایات؛ کسانی که از ترس ذلت از حق فرار کنند ذلیل می شوند و کسانی که به سبب حفظ عزت در کنار حق باقی بمانند، عزیز می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی ادامه داد: متاسفانه جامعه امروز گرفتار تشویش اذهان عمومی، تحریف استراتژی دشمن و لاف تدبیر و استدال شده است، مومنان باید مراقب باشند در مواجهه با امور باطل از مسیر حق خارج نشوند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه انسان مومن به مسائل جامعه بی تفاوت نیست، ابراز کرد: انسان مومن و مقید با اهل عزلت نشینی نیست بلکه با تلاش بی وقفه سعی می کند به مباحث دینی مسلح شود و بسیاری از شبهات را در جامعه پاسخ دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز باورهای دینی مومنان را نشانه رفته‌اند، گفت: صاحب اصلی عالم هستی خداوند است او تدبیر امور را در دست دارد برای مثال اگر ما می خواهیم اقتصادی پویا داشته باشیم باید اقتصاد و تجارتمان بر مدار  دستورات الهی استوار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احدی ادامه داد: لفظ علی برکت الله در صورتی خوب است که برجام امضا نشده باشد و یا به دشمن چراغ قرمز نشان داده نشود کسی که علی برکت الله می گوید اما تمام نگاهش به غرب است این لفظ را به شرک آلوده می کند.

استاد حوزه علمیه اضافه کرد: امروز آن برجامی که می گفتند سفره مردم را بزرگ‌تر می کند به کدام بخش از این سفره برکت داده است؟ متاسفانه به این دولت امیدی نیست و کلید او پوسیده است بنابراین تمام امیدها باید به خداوند باشد../813//202/خ

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات