۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۰۷۱۶۱
امام جمعه مهران:

گره زدن مشکلات به مذاکره و تحریم خطای محاسباتی است

گره زدن مشکلات به مذاکره و تحریم خطای محاسباتی است
حجت الاسلام امینی گفت: مشکلات کشور راه حل داخلی داشته ولی متأسفانه دولت و مسؤولان با گره زدن مشکلات اقتصادی به مذاکرات دچار خطای محاسباتی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام سید عبدالله امینی، امام جمعه شهرستان مهران، امروز در جلسه شورای فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: مقاومت در مقابل استکبار و نظام سلطه و پرهیز از مذاکره نسخه شفابخش رهبری برای ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: مقاومت ملت ایران سبب شده تا آمریکایی ها گزینه جنگ را از روی میز بردارند و تنها به تحریم و چشم امید مذاکره داشته باشند.

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد: مشکلات کشور راه حل داخلی داشته ولی متأسفانه دولت و مسؤولان با گره زدن مشکلات اقتصادی به مذاکرات دچار خطای محاسباتی شدند.

امام جمعه شهرستان مهران عنوان داشت: یکی دیگر از مشکلات کشور عدم وجود برنامه ریزی لازم برای اداره کشور و حل مشکلات معیشتی مردم در داخل کشور است.

وی ادامه داد: همین سیاست های غلط سبب شده تا کسی حاضر به سرمایه گذاری نشده و این امر تعدادی زیادی بیکار را تحویل جامعه خواهد داد.

حجت الاسلام امینی ابراز کرد: بهترین راه جهت خروج از وابستگی اقتصادی کشور به نفت و گاز، واگذاری واقعی آنها به بخش خصوصی است.

امام جمعه شهرستان مهران با بیان اینکه فضای رقابت باید در شرایط یکسان و از بین بردن انحصار طلبی ها باشد، گفت: متاسفانه در کشور ما چون نگاه به نفت و گاز منفعت طلبانه و امنیتی بوده است لذا این مهم تحقق پیدا نکرد و تا وقتی هم نفت و گاز ما به بخش خصوصی واگذار نشود همچنان وابسته به نفت خواهیم ماند.

وی در پایان بیان داشت: باید در همه سطوح مدیریتی روحیه جهادی و انقلابی وجود داشته باشد تا مشکلات حل شود./879/پ210/ق

جلال وحید نیا
ارسال نظرات