۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۶۰۷۱۷۰
در ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

اعزام ۸ گروه جهادی مدرسه سفیران اهواز به مناطق سیل زده

اعزام ۸ گروه جهادی مدرسه سفیران اهواز به مناطق سیل زده
حجت الاسلام موسوی گفت: ۸ گروه جهادی تبلیغی مدرسه سفیران اهواز به مناطق سیل زده روستا‌های مسیر حمیدیه، ال‌هایی و شوش اعزام شدند.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولیعصر (عج) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه رمضان ماه مهمانی خدا است، اظهار داشت: آن زمانی که مهمان خدا هستیم هر آنچه که به صلاح مان است را از خداوند بخواهیم و در چنین ایامی طلاب مدرسه با حضور در مساجد و مردم، فضایی ایجاد کردند تا بهره مندی از ماه رمضان مهیا شود.

مدیر مدرسه سفیران ولیعصر (عج) اهواز در رابطه با کار‌های صورت گرفته مدرسه در ماه رمضان گفت: تکریم آیت الله موسوی جزایری و اعزام مبلغان دو برنامه اصلی مدرسه در این ماه کریم هستند.

حجت الاسلام موسوی پیرامون فعالیت‌های صورت گرفته برای سیل زدگان خاطرنشان کرد: سرکشی و تأمین نیاز‌های خوراکی در حد توان روستا‌های مسیر حمیدیه، ال‌هایی و شوش محور فعالیت گروه‌های جهادی تبلیغی مدرسه در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه ۸ گروه جهادی تبلیغی مدرسه به مناطق سیل زده مذکور اعزام شدند، بیان داشت: در زمینه لیالی قدر و نیمه رمضان برنامه خاصی از سوی مدرسه در نظر گرفته نشده است منتهی در مساجدی که طلاب و روحانیون ما حضور دارند، بنا بر انجام فعالیت‌های مرتبط است. /۹۴۵۶/ت303/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات