۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۰۷۱۹۱

همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت الله خامنه ای فراخوان شد

همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت الله خامنه ای فراخوان شد
همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت الله خامنه ای فراخوان شد؛ محققان تا 25 تیرماه فرصت دارند چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) به منظور تبیین آموزه های مرتبط با مسأله انتظار از سوی پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

از محور های اصلی همایش می توان به مفهوم و چیستی نظریه پردازی در حوزه انتظار، مهدویت از دیدگاه حضرت آیت الله خامنه ای، مبانی و ابعاد نظریة انتظار در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای، نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای، ابعاد نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای و مقایسه نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای با نظریات معطوف به آینده اشاره کرد.

همچنین ویژگی ها و شاخصه های جامعه منتظر در انديشه حضرت آیت الله خامنه ای، وظایف و کارکردهای جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای، راهکارهای تحقق جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای، آسیب شناسی انتظار و جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای و جامعه موعود و منتظَر در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای از محورهای اصلی همایش نظریه انتظار به شمار می روند.

پژوهشگران می توانند چکیده مقاله خود را تا 25 تیرماه و اصل آن را تا 25 مردادماه 98 به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نشانی http://www.isca.ac.ir/Portal/Home/ مراجعه کنند.

گفتنی است، این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به ثبت رسیده و مجوز ISC را دریافت کرده است و مقالات برگزیده در مجلات علمی پژوهشی و نیز در مجموعه مقالات به چاپ خواهد رسید./1330/ج

ارسال نظرات