۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۶۰۷۲۲۸

حقوق بانوان و کاسبکاری سیاسی جریان‌های خاص

حقوق بانوان و کاسبکاری سیاسی جریان‌های خاص
اظهار نظر یکی از مسؤولان استان اصفهان درباره دوچرخه سواری بانوان سبب ایجاد حواشی و اظهار نظرهای مختلفی در این زمینه شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اظهار نظر یکی از مسؤولان استان اصفهان درباره دوچرخه سواری بانوان سبب ایجاد حواشی و اظهار نظرهای مختلفی در این زمینه شده است.

طبق معمول عده ای از این مسأله سوء استفاده کرده و اهداف سیاسی خود را پیگیری و در قالب مدافع حقوق بانوان عقده گشایی کردند، هرچند که از مسؤولان هم انتظار می رود که با رعایت جوانب و دقت بیشتر درباره موضوعات مختلف اظهار نظر کنند.

به نظر می رسد در شرایط فعلی که مردم و کشور نیازمند آرامش هستند، به جای اظهار نظرهای جنجالی و حاشیه سازی های بی فایده، مسؤولان امر باید نسبت به فراهم کردن زیرساخت های لازم و راه اندازی مکان های فرهنگی و ورزشی مختص بانوان اهتمام کنند تا ضمن رعایت احکام دینی، شاهد حاشیه سازی های بیهوده نباشیم.

متأسفانه جریان های خاص سیاسی به هر بهانه ای به دنبال کاسبی های سیاسی خود هستند و در این میان از مسائل و امور مربوط به بانوان جامعه بهره برداری سیاسی بیشتری می کنند که هوشیاری بیشتر اقشار جامعه به ویژه بانوان و مسؤولان را می طلبد.

این جریان ها همواره سعی دارند که با حاشیه سازی و بازی های رسانه ای ذهن جامعه را به مسائل فرعی متوجه کرده و مردم را از مسأله اصلی کشور که حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است دور نگه دارند و در این زمینه پاسخگو نباشند.

محمد قمین
ارسال نظرات