۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۰۷۲۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

منافقین دشمن را بزرگ جلوه می دهند

منافقین دشمن را بزرگ جلوه می دهند
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه منافقین دروغ می گویند و قسم دروغ می خورند، گفت: این افراد دشمن را بزرگ جلوه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در تفسیر آیات دوازدهم و سیزدهم سوره احزاب گفت: در این آیات به نقش منفعلانه و مخرب منافقین اشاره شده است.

نقش ‬منفعلانه منافقان

وی افزود: نقش ‬منفعلانه منافقان این بود وقتی دیدند لشکر احزاب آمدند مدینه را محاصره کردند و قحطی پیش آمد، منافقین عقب نشینی کردند و خواستند خود را آلوده نکنند، خیال کردند حالا دیگر کار پیامبر تمام است و به فکر سازش با کفار افتادند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به صفات منافین در ایات قرآن عنوان داشت: منافقین دروغ زیاد می‌گویند، قسم دروغ می‌خورند، مسلمانان را تمسخر می‌کنند و طعنه می‌زنند، اهل مسجد و عبادت را مسخره می‌کنند، اهل بهانه جویی و عذرتراشی هستند و هیچگاه دنبال حل مسأله نیستند و اهل شایعه پراکنی و شایعه سازی هستند.

منافقین آمریکا را بزرگ می‌بینند

وی در ادامه با بیان اینکه منافقین همیشه دشمن را بزرگ جلوه می‌دهند، خاطرنشان کرد: منافقین آمریکا را بزرگ می‌بینند و ظرفیت‌های خودی را نادیده می‌گیرند، توانمندی‌های خودی برایشان مهم نیست و ایجاد یأس و ناامیدی می‌کنند و مدام می‌گویند نمی‌توانیم و نمی‌شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رهبران الهی همیشه دشمن را کوچک نشان می‌دهند چون پشتوانه قدرت الهی را دارند، عنوان کرد: اخیراً تصویری از رهبری در فضای مجازی منتشر شد که رییس جمهور آمریکا در آن مثل یک مورچه کوچک شده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز برخی باور ندارند بر آمریکا پیروز می‌شویم و برخی افراد مسخره می‌کنند، اظهار داشت: می گویند اینها مشکلات اقتصادی را نمی‌توانند حل کنند صحبت از پیروزی بر آمریکا و اسراییل دارند و این صحبت‌های افراد منافق است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه ایجاد ترس و وحشت در دل مسلمانان کار منافقین است، ادامه داد: منافقین جاده صاف کن دشمن بودند./9451/پ210/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات