۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۰۷۲۴۲
مدیر حوزه علمیه اصفهان تأکید کرد؛

لزوم اقدام جدی برای اصلاح حریم رودخانه و رفع تجاوزها

لزوم اقدام جدی برای اصلاح حریم رودخانه و رفع تجاوزها
مدیر حوزه علمیه اصفهان از کارشناسان خواست تا این اصلاح زمینها در حاشیه زاینده رود را از زمین خیریه همدانیان که مدیریت آن در اختیار حوزه علمیه اصفهان است آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار رییس سازمان بازرسی استان اصفهان با اشاره به این که اصلاح حریم رودخانه و رفع تجاوزها از الزامات است، تاکید کرد: رفع تصرف و اصلاح حریم دولتی و غیر دولتی نمی شناسد و هر تصرفی که توسط هر شخص یا نهادی صورت گرفته باید آزاد شود.

وی از دستگاه قضایی خواست تا به طور جدی در این زمینه ورود و نسبت به رفع تصرف با دقت حکم صادر و تا اجرای حکم، آن را پیگیری کند.

مدیر حوزه علمیه استان اصفهان برای هرچه بهتر اجرا شدن رفع تصرف ها به قطعه زمینی که مدیریت آن از سوی خیریه همدانیان در روستای هوویه از توابع شهرستان فلاورجان به حوزه علمیه واگذار شده بود اشاره کرد و گفت: ما این اصلاح حریم را ابتدا از خودمان آن هم بر اساس نظر کارشناسان آغاز می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: این قطعه زمین که به صورت متروکه در آمده بود، سال 89 توسط خیریه همدانیان به حوزه علمیه واگذار شد و پس از فنس کشی بیش از 900 درخت در آن غرس شد و به عنوان اردوگاه شهید مدرس مورد استفاده قرار گرفت که حتی چند سال گذشته نیز عوامل سازمان آب منطقه ای در راستای ساماندهی حریم رودخانه بدون هماهنگی و قبل از جابجایی درختان مثمر، اقدام به قطع بیش از یک سوم این درختان نمود ولی با این حال اگر قرار باشد اصلاحی صورت پذیرد ، بهتر است از خودمان صورت پذیرد تا نتیجه بخش باشد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات