۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۰۷۲۴۶
مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی:

نمایشگاه قرآن، فرصتی برای تبلیغ چهره به چهره است

نمایشگاه قرآن، فرصتی برای تبلیغ چهره به چهره است
حجت الاسلام عباسی اصل با اشاره به ضرورت حضور روحانیت در عرصه‌های مختلف گفت: نمایشگاه قرآن، فرصتی برای تبلیغ چهره به چهره و پاسخگویی به خواسته‌های دینی مردم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حسین عباسی اصل، مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی، شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت در غرفه خبرگزاری رسا حضور پیدا کرد.

مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه و عرضه کردن خود به واقع یک الگوی غربی است، اظهار داشت: از آنجا که ساختار و شاکله اسلامی آن است که همچون زنبور عسل باید شهد را از گیان‌ها و گل‌ها درآورد؛ بنابراین فرهنگ اسلامی بر برگزاری چنین نمایشگاهی با این هدف که ارتباط مردم و مجموعه‌ها برقرار شود، مهر تأیید گذاشته است.

حجت الاسلام عباسی اصل خاطرنشان کرد: روحانیت و فعالان فرهنگی از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بهترین بهره را برای برقراری ارتباط با مردم و تبلیغ چهره به چهره ببرند.

وی بیان داشت: در نمایشگاه قرآن و عترت بخوبی می‌توان علاقه‌مندان به قرآن را شناخت و مجموعه‌های قرآنی، تشنگی مراجعه کنندگان را برطرف کنند.

مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی با بیان اینکه طراحی الگوی جامع زندگی حوزه فعالیت اندیشکده است، بیان داشت: در این باره باید افراد با رشته‌های تحصیلی و شیوه‌های نگرش مختلف یاریگر ما در طراحی الگوی جامع زندگی باشند که در این باره نمایشگاه‌ها بهترین مکان برای شناسایی چنین افرادی است.

حجت الاسلام عباسی اصل ادامه داد: ۸۰ نفر تقاضای عضویت در اندیشکده را مطرح کردند که این تعداد با توجه به گزینش‌هایی که صورت می‌گیرد، قابل قبول است.

وی در رابطه با ضرورت حضور روحانیت در نمایشگاه‌ها و عرصه‌های مختلف گفت: روحانیتی که دغدغه ارتباط با مردم را دارد باید در همه عرصه‌ها وارد شود ضمن اینکه برای خود عرصه‌هایی بسازد که در بحث سیل شاهد حضور روحانیت و تبلیغ دین بودیم.

مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی با اشاره به فرصت نمایشگاه قرآن برای تبلیغ دین تصریح کرد: لازم است روحانیت در چنین نمایشگاه‌هایی حضور داشته و افزون بر بازدید در عین حال غرفه‌هایی داشته باشند. /۹۴۵۶/پ203/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات