۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۰۷۲۵۰
قاری بین المللی قرآن کریم:

هم افزایی نهاد‌های فرهنگی در برگزاری نمایشگاه قرآن ضروری است

هم افزایی نهاد‌های فرهنگی در برگزاری نمایشگاه قرآن ضروری است
مقدمی با اشاره به حضور پرشور مردم در نمایشگاه قرآن گفت: هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی برای برگزاری با شکوه نمایشگاه قرآن بسیار ضروری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، قاسم مقدمی، رییس اداره قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در غرفه خبرگزاری رسا حضور پیدا کرد.

رییس اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به ارائه دستاورد‌های قرآنی از سوی برخی غرفه داران اظهار داشت: ارائه چنین دستاورد‌هایی خود یکی از علل استقبال و باشکوه برگزار شدن نمایشگاه است.

قاری بین المللی کشورمان با بیان اینکه خداوند به اندازه توان هر کسی، به او تکلیف می‌کند، خاطرنشان کرد: سنت حسنه برپایی نمایشگاه قرآن و عترت سال‌ها است که از سوی اداره ارشاد استان برگزار می‌شود با این حال وحدت و هم‌افزایی در برگزاری آن بسیار ضروری است.

مقدمی استقبال مردم از نمایشگاه قرآن را نشان دهنده بازخورد و موفقیت آمیز بودن کار‌های اجرا شده در نمایشگاه دانست و گفت: برای بیان جایگاه واقعی قرآن کریم فاصله‌های بسیاری وجود دارد، اما حضور پرشور و تمدید نمایشگاه نوید بخش است و در غرفه‌ها شاهد تنوع آثار قرآنی هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مساحت و ظرفیت‌های خوزستان از لحاظ جغرافیایی و تاریخی، این امکان وجود داشت که نمایشگاه قرآن با تمهیدات و امکانات بیشتری برگزار شود و برای رفع چنین نقیصه‌ای هم افزایی در میان دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی بسیار ضروری است. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات