۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۰۷۲۵۷
مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا عنوان کرد؛

مراجعه بیش از ۲۵۰ نفر به مشاوران جامعه‌الزهرا در هفته نخست نمایشگاه قرآن

مراجعه بیش از ۲۵۰ نفر به مشاوران جامعه‌الزهرا در هفته نخست نمایشگاه قرآن
حجت‌الاسلام‌ اندیشه از حضور ۱۸ مشاور و کارشناس جامعه‌الزهرا(س) و ارائه مشاوره به بیش از ۲۵۰ مراجعه‌کننده در هفته نخست نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ هادی اندیشه در گفت و گویی، به فعالیت غرفه جامعه‌الزهرا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره و عنوان کرد: در طول برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، روزانه سه کارشناس و مشاور از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در غرفه مشاوره حضور دارند.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: به طور کلی در هفته گذشته، ۱۸ مشاور از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در نمایشگاه حضور داشتند و ۱۲۶ نفرساعت مشاوره در حوزه‌های تخصصی خانواده، تربیت فرزند، فقهی و اعتقادی ارائه شد.

حجت‌الاسلام‌ اندیشه تصریح کرد: طبق آمار ثبت شده، بیش از ۲۵۰ مورد مشاوره از سوی مشاوران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه صورت گرفته که بیشترین مورد مراجعه درباره مباحث خانواده و تربیت فرزند بوده است.

وی یادآور شد: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا روز چهارشنبه اول خرداد در مصلای تهران دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند با ورود از درب ۱۷ مصلای تهران و گذر از راهرو اصلی نمایشگاه وارد بخش حوزوی شده و ضمن بهره‌مندی از حضور کارشناسان و متخصصان مسائل مذهبی خانم و آقا در میزهای مشاوره، از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و سایر مؤسسات و مراکز حوزوی شرکت‌کننده بازدید کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات