۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۶۰۷۲۵۹
در گقت‌وگو با مدیر امامزاده اسماعیل مطرح شد؛

از هشتصد خانواده کم برخوردار و بی سرپرست تجلیل می‌شود

از هشتصد خانواده کم برخوردار و بی سرپرست تجلیل می‌شود
حجت الاسلام طوبایی از تکریم هشتصد خانواده کم برخوردار و بی سرپرست در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در آستان امامزاده اسماعیل خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جواد طوبایی، مدیر آستان امامزاده اسماعیل بازار تهران در مورد برنامه‌های آن آستان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ایام بعد از اقامه نماز ظهر و عصر تلاوت قرآن به همراه تفسیر خلاصه آیات صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: هر شب، این آستان میزبان جمع کثیری از روزه داران است که افطار خود را مهمان ما هستند؛ به لطف خدا جمعیت روزه داران در شب‌های ماه مبارک رمضان به هزار نفر هم می‌رسد.

حجت الاسلام طوبایی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم این آستان در ایام ماه رمضان، تفسیر چهل حدیث امام خمینی (ره) است که با استقبال خوبی هم روبرو شده است و بعد از مراسم افطار و نماز جماعت مغرب و عشا، مراسم سخنرانی حجت الاسلام میرهاشم حسینی و مناجات خوانی با خیل جمعیت مومنان برگزار می‌شود که فضای معنوی زیبایی خلق می‌شود.

مدیر آستان امامزاده اسماعیل خاطرنشان کرد: روز‌های پنجشنبه قرائت قرآن و تفسیر آن برای بانوان از مهمترین اتفاقات آستان امامزاده اسماعیل در ماه رمضان است.

وی در ادامه به یکی از مهمترین برنامه‌های آن آستان در این روز‌ها اشاره کرد و افزود: در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) هشتصد خانواده بدسرپرست و کم برخوردار در آستان جمع می‌شوند و از همه آن‌ها به نحو شایسته تجلیل می‌شود. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات