۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۰۷۲۷۴

رونمایی از سامانه ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس غیردولتی

رونمایی از سامانه ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس غیردولتی
رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی بیان کرد: امیدواریم سامانه رسیدگی به شکایات و انتقادات موجب رونق و پیشرفت همه جانبه سازمان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم آیین رونمایی از سامانه ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات، و مجتبی زینی‌وند رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی صبح امروز دوشنبه 30 اردیبهشت در سالن کنفرانس شهید حججی سازمان برگزارشد.

مجتبی زینی وند در ابتدای مراسم با اشاره به افتتاح دو سامانه رسیدیگ و پیشنهادات گفت: تیم های نظارتی ویژه در مناطق یک تا شش با هماهنگی اداره کل اموزش و پرورش شهر تهران را مستقر کردیم‌. همچنین در منطقه ۷ تا ۱۲ از طریق پوستری که در مدارس نصب می‌شود میزان شهریه‌ها و همچنین حضور تیم‌های نظارتی در مدارس ذکر شده است. روزانه ۵ تیم از مدارس سراسر تهران نظارت خواهند کرد.

وی در ادامه ضمن معرفی این دو سامانه در خصوص رونق در عرصه اخذ پیشنهاد و انتقادات گفت: دو سامانه‌ امروز افتتاح شد که یک سامانه الکتریکی رسیدگی به شکایات مردمی و یک سامانه هم رسیدگی به شکایات از طریق تلفن ۴۳۱۷ است  که امیدواریم رسیدگی‌ها انجام شود.

زینی وند در پایان ضمن اشاره به اطلاع رسانی شهریه مدارس دولتی و غیردولتی گفت: شهریه مدارس را در چهار توبت اعلام کردیم، ابتدا از طریق سایت و پرتال جامع آموزش و پرورش ، دوم اپلیکیشن استعلام میزان شهریه، سوم پوسترها و بنرهای اطلاع رسانی در سطح مدارس و در نهایت سامانه سناد که جزییات شهریه را نیز با قیود در آن می توان ملاحظه کرد که به هنگام ثبت نام پیامکی به والدین ارسال شده و میزان دقیق شهریه را اعلام می کند./811/پ203/ق

محرمی محرمی
ارسال نظرات