۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۰۷۲۸۰

مدیر روابط عمومی حوزه خواهران تغییر کرد

مدیر روابط عمومی حوزه خواهران تغییر کرد
در ادامه تغییرات مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در حوزه خواهران، حجت الاسلام مولایی در روابط عمومی جای خود را به خانم جلالی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران بعد از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور تغییرات گسترده ای را به خود دیده است.

مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران که واسپاری امور به خواهران فاضله را یکی از سیاست های خود اعلام کرده بود، تاکنون دو معاون آموزش و فرهنگی تبلیغی را از زنان انتخاب کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور این رویکرد را در انتصاب مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران نیز دنبال کرده است.

در جدیدترین تغییر و تحول مدیریتی مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام علی مولایی در مسؤولیت روابط عمومی جای خود را به خانم ماندانا جلالی داد.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران از زحمات حجت‌الاسلام علی مولایی تقدیر به عمل آمد و خانم جلالی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران کشور منصوب شد.

خبرگزاری رسا ضمن خدا قوت به حجت الاسلام مولایی و تقدیر از تعامل و همکاری وی، برای سرکار خانم جلالی در مسؤولیت روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران آرزوی توفیق می کند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات