۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۰۷۲۹۲
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران:

ثمره وحدت حوزه و دانشگاه در برپایی کرسی های آزاداندیشی بصیرت افزایی است

ثمره وحدت حوزه و دانشگاه در برپایی کرسی های آزاداندیشی بصیرت افزایی است
طلوعی شعار حجاب اختیاری را جنگ دشمن با باورهای ملت ایران دانست و گفت: نتیجه وحدت حوزه و دانشگاه در برپایی کرسی های آزاد اندیشی، بصیرت افزایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی طلوعی مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در دیدار اعضای چند تشکل حوزوی با اعضای بسیج دانشگاه تهران که در دفتر بسیج دانشجویی همین دانشگاه صورت گرفت، گفت: لازم است این دیدارها ادامه دار باشد؛ نتیجه ادامه دار بودن این نوع دیدار ها تشکیل یک جبهه منسجم خواهد بود.

وی در ادامه با یادآوری اتفاق روز دوشنبه هفته پیش دانشگاه تهران، بیان داشت: موضوع اجتماع هفته پیش دانشگاه تهران اصلا ربطی به حجاب نداشت بلکه هدف آن تجمع بیشتر جنبه آشوب داشت.

طلوعی با تاکید بر اینکه دشمن با به راه انداختن آشوب‌های شکست خورده این چنینی به دنبال اهداف شوم خود برای ضربه زدن به انقلاب است، ابراز کرد: سال قبل دشمن با شعار حمایت از کارگران و مسائل اقتصادی و امروز با سردادن شعار حجاب اختیاری وارد جنگ اعتقادی با ملت ایران شده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان این مطلب که در تقویت وحدت حوزه و دانشگاه برپایی کرسی های آزاد اندیشی امری ضروری است، عنوان کرد: حوزه های علمیه به دریایی از معارف الهی وصل هستند و جنبش های دانشجویی نیز در عرصه سیاست فعالیت خوبی دارند؛ از این رو با تقویت وحدت حوزه و دانشگاه می توان در زمینه بصیرت افزایی اقدامات قابل توجهی در جامعه انجام داد.

در ادامه حجت الاسلام محمدحسین ندیمی مسؤول موسسه عمار ولایت، از آمادگی این موسسه برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دوستانه در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: نتیجه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دوستانه که همراه با ابراز آزادانه عقیده است سبب اقناع و پاسخ دهی به شبهات می شود.

وی افزود: کرسی های آزاد اندیشی باید به صورت دو طرفه برگزار شود و از مباحث تشنج آمیز و خشونت بار اجتناب کرد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام طاهایی مسؤول رسانه مجمع جهادی و روحانیون انقلابی با ارائه گزارشی از جلسات بصیرتی این مجمع، گفت: ارتباط با تشکل های حوزوی و دانشگاهی در سال 98 می تواند برای انقلاب اسلامی ثمرات قابل توجهی به همراه داشته باشد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات