۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۰۷۳۴۵
مسؤول قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان رضوی:

سبک زندگی قرآنی سبب نشاط خانواده می شود

سبک زندگی قرآنی سبب نشاط خانواده می شود
مسؤول قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: سبک زندگی قرآنی سبب انگیزه و نشاط در خانواده می شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، مسئول قرآن وعترت حوزه علمیه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: الگوی مناسب در خانواده های طلاب و روحانیان سبب نشان دادن خانواده های اسلامی درجامعه اسلامی شده و می توان چنین الگوهایی را در جامعه ترویج داد.

مسئول قرآن وعترت حوزه علمیه خراسان رضوی عنوان کرد: با شرایط کنونی جامعه که هجمه دشمن برای براندازی خانواده های اسلامی است، تلاش داریم تا به عنوان فردی از جامعه کوچک روحانیت سبک زندگی اجتماعی و اسلامی را در خانواده فردی به روش اسلامی و ساده زیستی ارائه دهیم تا فرزندان الگوی جامعه شوند.

وی توجه طلاب به کار و بی توجهی به خانواده را کار اشتباهی دانست و افزود: دوره هایی به عنوان سبک زندگی قرآنی در بین روحانیان برگزار شد که در دوره ها اساتید محتواهای قرآنی مانند بحث انفاق و بخشش، رزق و کسب درآمد را برای خانواده ها ارائه کردند و این دوره ها سبب شد تا سبک زندگی قرآنی در بین خانواده های روحانیان و طلاب ترویج پیداکند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید به ترویج دین از سوی طلاب در هر زمان و هر مکانی، بیان کرد: من با لباس روحانیت سبک زندگی قرآنی را الگوی خود قرار داده و با همان لباس با خانواده به پارک و برای خرید می رویم تا بتوانم بر جامعه نیز تاثیر بگذارم .

وی گفت: با الهام از سیره و روش اهل بیت(ع) در زندگی سادگی و آرامش را می توان به خانواده ارائه داد تا عزت نفس و هویت ملی اسلامی نیز در خانواده ها تقویت شود./864/ت303/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات