۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۰۷۳۹۷
مدیر حوزه علمیه لرستان تأکید کرد؛

ضرورت شعاری برخورد نکردن با بیانیه گام دوم انقلاب

ضرورت شعاری برخورد نکردن با بیانیه گام دوم انقلاب
مدیر حوزه علمیه لرستان بر ضرورت مطالعه منشور روحانیت تأکید کرد و گفت: با بهره مندی از ظرفیت حوزه و مطالعه منشور روحانیت باید در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام برداشت.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر ضرورت مطالعه کامل منشور روحانیت از سوی طلاب و فضلای حوزه تأکید کرد و بیان داشت: باید در زمینه زنده نگه داشتن منشور روحانیت و تبیین فرمایشات رهبری که خطاب به علما و روحانیت است، فرهنگ سازی کنیم.

وی با بیان اینکه برای زنده شدن و زنده ماندن گفتمان انقلاب باید کرسی های آزاداندیشی برگزار کرد، افزود: با برگزاری نشست های عملی باید از ظرفیت طلاب و فضلا در راستای تقویت و نهادینه شدن گفتمان انقلاب نقش آفرینی کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: گفتمان و بیانیه گام دوم انقلاب یک شعار نیست، باید توصیه های هفت گانه رهبری خطاب به نسل جوان که سکان دار کشور هستند، بین طلاب تبیین و تحلیل شود.

وی در ادامه عنوان کرد: باید ایده رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را برای طلاب آموزش دهیم و در این راستا نشست هایی برگزار شود تا طلاب بهره مند شوند.

حجت الاسلام میناپور گفت: اگر با برنامه ریزی و تلاش گفتمان انقلاب، آرمان شهدا، ارزش های دینی و اسلامی را بین طلاب و فضلا فرهنگ سازی و تبیین کنیم، این ارزش ها پویا و زنده می مانند و اگر بی تفاوت باشیم به فراموشی سپرده می شوند.

وی بیان داشت: طلاب برای نقش آفرینی و موفقیت در عرصه تبلیغ و رسالت خویش، باید منشور روحانیت را به صورت کامل مطالعه کنند./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات