۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۰۷۴۰۷
جنبش توحید اسلامی لبنان:

ایران با شجاعت در برابر طرح «معامله قرن» ایستاد

ایران با شجاعت در برابر طرح «معامله قرن» ایستاد
جنبش توحید اسلامی لبنان خاطرنشان کرد که ایران قوی‎تر از آن است که در برابر آمریکا به زانو در بیاید و با شجاعت در برابر طرح «معامله قرن» ایستاد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جمعی از مسؤولان مرکز فرهنگی «اهل بیت (علیهم السلام)» به ریاست سید عبدالصاحب موسوی از مرکز جنبش توحید اسلامی واقع در طرابلس لبنان بازدید و با صهیب سعید شعبان رییس دفتر سیاسی و شیخ محمد الزعبی رییس دفتر و جمعی از اعضای این جنبش دیدار و گفت وگو کردند.

اعضای مرکز جنبش توحید اسلامی لبنان در این دیدار گفتند که سیاست های آمریکا و فرزند خوانده اش اسرائیل متکبرانه و تهاجمی است و درپی فشار به محور مقاومت به مرکزیت فلسطین هستند.

آنان افزودند که امت اسلامی باید وحدت خود را حفظ، با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی و از ایجاد تفرقه و فتنه ای که آمریکا و اسرائیل درپی ایجاد آن هستند، مقابله کنند.

اعضای مرکز جنبش توحید اسلامی لبنان مواضع ایران را شجاعانه و قهرمانانه توصیف کردند و اظهار داشتند که ایران با شجاعت در برابر طرح موسوم به «معامله قرن» که از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مطرح شد، ایستاد.

آنان تلاش برای محاصره و تحریم اقتصادی ایران را ناکار آمد توصیف کردند و بیان داشتند که رهبر، مردم و کشور ایران بسیار قوی تر از آن هستند که در برابر فشارهای اقتصادی ترامپ و هم‎پیمانانش در منطقه به زانو در بیایند.

اعضای مرکز جنبش توحید اسلامی لبنان در بخش دیگر این دیدار با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه اشاره کردند و گفتند که این پاسخ بار دیگر برای همگان اثبات کرد که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست تر است.

گفتنی است که شیخ بلال شعبان از علمای اهل تسنن و دبیرکل «جنبش توحید اسلامی» است که همیشه مواضع ضد استکباری و در راستای حمایت از جبهه مقاومت و ملت های مظلوم منطقه نظیر یمن و سوریه دارد.

ارسال نظرات