۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶
کد خبر: ۶۰۷۴۵۳
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر خوزستان:

سیل به فرصتی برای شناخت بهتر مردم ایران تبدیل شد

سیل به فرصتی برای شناخت بهتر مردم ایران تبدیل شد
سرهنگ حاجتی با اشاره به کمک‌های بی حد و حصر ملت ایران به سیل زدگان، گفت: تهدید سیل به فرصتی برای شناخت بهتر مردم ایران تبدیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، شامگاه گذشته در نشست قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه گروه‌های جهادی آنجا که نتوانستیم حضور پیدا کنیم، ورود پیدا کرده و بخش بزرگی از مشکلات ما را کم کردند، اظهار داشت: کارشناسان آب دنیا بر این باور بودند که با وجود حجم عظیم آب می‌بایست بخشی از اهواز، حمیدیه، سوسنگرد، هویزه و رفیع به زیر آب می‌رفتند، اما لطف و عنایت خداوند شامل حال ما شد و دست‌های مقدس همچون دوران جنگ یاریگر خوزستان بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه جهانیان از اقدامات ملت ایران، انگشت به دهان ماندند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی یک نشان افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی استان است که در حوزه علمی مشغول خدمت می‌باشد؛ چرا که دانشجویان این دانشگاه افزون بر حوزه‌های علمی تخصصی، یک گام جلوتر بودند و به واقع همچون شهید باکری‌ها و همت ها، مملکت را حفظ کردند.

این مقام مسؤول ادامه داد: تشکیل قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد نیاز ما در اهواز بود و به فرمانده سپاه استان بطور مرتب عرض می‌کردم که تشکیل چنین قرارگاهی بخشی از مسکلات ما را حل کرد.

سرهنگ حاجتی افزود: ۶۷ وسیله نقلیه کمک مردمی از شهرستان باغملک به مناطق سیل زده ارسال شد و با چنین اقدامی آن‌هایی که به دنبال تفرقه عرب و غیرعرب و مطرح سازی کوچ اجباری عرب‌ها بودند، عملا مأیوس شده و تهدید سیل به فرصتی برای شناخت بهتر  مردم ایران شد.

وی با بیان اینکه خوزستان، نبض کشور و محل آمد و رفتن‌ها است، عنوان داشت: انبار‌های در نظر گرفته شده برای سیل زدگان در حال پر شدن است و امیدواریم تا عید فطر کمک‌ها ادامه داشته باشد و پرداخت خسارت‌ها از این به بعد باید مورد توجه قرار گیرد. /۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات