۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲
کد خبر: ۶۰۷۴۶۲

آغاز پذیرش طلاب سطح ۲ حوزه خواهران خوزستان از ۲۳ تیرماه

آغاز پذیرش طلاب سطح ۲ حوزه خواهران خوزستان از ۲۳ تیرماه
خانم صرخه گفت: پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۲ از ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود و بنا داریم تا ۷۰۰ طلبه خواهر را جذب کنیم.
خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۲ از ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود، گفت: وجود آزمون ورودی و مصاحبه یکی از تغییرات سال جاری است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه نام نویسی به www.paziresh.whc.ir مراجعه و به مطالعه دفترچه بپردازند البته در زمینه پذیرش سطح ۲ ظرفیت جذب ۷۰۰ طلبه را دارا هستیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه امروز روز آخر ثبت نام پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۳ و ۴ تصریح کرد: پذیرش تعداد ثبت نام کنندگان سطح ۳ و ۴ نسبت به سال گذشته بهتر است منتهی تعداد پذیرش بنا به درخواست‌ها و ظرفیت‌های مدارس صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: پذیرش از اسفندماه سال گذشته آغاز و قرار بود در فروردین ماه پایان یابد که به علت وقوع سیل تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

این مقام مسؤول پیرامون طلاب درگیر سیل و مناطق سیل زده عنوان داشت: بحث غیبت هایشان موجه اعلام شد ضمن اینکه فایل‌های دروس ضبط و در اختیارشان قرار گرفت؛ از سوی دیگر در دو هفته اول بحران سیل حوزه‌های معین اهواز، شوش، ملاثانی تعطیل شدند و پس از تشکیل کلاس‌ها تلاش مان بر آن بود تا طلبه‌های خواهر با کمترین مشکلات درسی مواجه شوند.

خانم صرخه با بیان اینکه ۱۰ طلبه در رشته تفسیر و ۱۰ طلبه دیگر در رشته فقه سطح ۴ پذیرش می‌شوند، افزود: در کل استان ۴ مدرسه علمیه خواهران به پذیرش طلبه در سطح ۳ اقدام می‌کنند که میزان پذیرش بستگی به تقاضا در رشته‌های هر کدام از سطح‌ها دارد. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات