۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۰۷۴۷۹
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی:

درایت رهبری و ایمان و مقاومت مردم انقلاب را حفظ کرده است

درایت رهبری و ایمان و مقاومت مردم انقلاب را حفظ کرده است
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: برخی ادعا می کنند مذاکره و برجام مانع از جنگ شده است در حالی که ایمان و مقاومت مردم و درایت رهبر انقلاب و کشور را نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در جلسه تفسیر خود که در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، گفت: هدف از بیان قصص قرآنی عبرت گیری انسان امروز از سرگذشت قوم های گذشته است.

وی افزود: آل سعود و برخی کشورهای منطقه که ادعای مسلمانی دارد در طول سال های گذشته 40 هزار مرد، زن و کودک بی گناه یمنی را به خاک خون کشیده است، هر روز بمب ها و موشک ها بر سر مردم ریخته می شود و این جنایات با کمک کشورهای مدعی صورت می گیرد.

امام جمعه رشت اظهار داشت: گاهی سؤال می شود که چرا خداوند مانند سرنوشت برخی قوم ها انسان های جنایتکار امروز را مجازات نمی کند که در پاسخ باید گفت به عنوان مثال آل سعود بیشتر در مسیر زوال حرکت می کند و توسط کفار، گاوشیرده نامیده شدند.

وی ادامه داد: امروز مردم فرانسه بیدار شده اند و نسبت به ظلم حاکمان خود فریاد می کشند و سعی در مقابله با آن دارند، رهبر انقلاب فرمودند غربی ها کراوات زده های وحشی هستند که وحشی گری آن ها در مسائل گوناگون قابل مشاهده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که مؤمنان باید هوشمند بوده و از فرصت ها استفاده کنند، ابراز داشت: مؤمن باید با تدبیر و استفاده از فرصت ها دشمن خود را غافل کند، به عنوان مثال امام باقر(ع) از فرصت های زمان خود استفاده و دانشگاه عظیم اسلامی را پی ریزی کردند.

وی عنوان کرد: امروز بیشتر آنچه که از معارف شرعی و کلامی و دینی داریم از فرمایشات امام باقر(ع) و امام صادق(ع) است، علمای شیعه در تاریخ در این مسیر حرکت کردند و در دوران معاصر این صفات در حضرت امام و رهبر معظم انقلاب بارز است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب انسانی الهی و هدیه خداوند متعال به ملت هستند که بسیار هوشمندانه انقلاب اسلامی را به پیش می برند و توطئه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب می کنند.

وی اضافه کرد: در زمانی که هجمه های روانی درباره جنگ صورت گرفت رهبر انقلاب با قاطعیت فرمود که جنگی صورت نخواهد گرفت و مذاکره ای هم انجام نمی شود، ترسوهایی که چیزی از جنگ نمی دانند مدام ادعا می کنند که مذاکره و برجام مانع از جنگ شده است در حالی که ایمان و مقاومت مردم و درایت رهبر انقلاب را کشور نگه داشته است.

محمد قمین
ارسال نظرات