۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۰۷۴۸۵

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت صحن حضرت زهرا در نجف اشرف

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت صحن حضرت زهرا در نجف اشرف
مسؤول امور مساجد اهواز در ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: پیشرفت ۸۰ درصدی در ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف مشاهده می‌شود.

عبدالعلی کلاه کج، مسؤول امور مساجد اهواز در ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به کمک های مردمی به ستاد اظهار داشت: شاهدیم که بسیاری از مردم گریه کنان هدایای ناقابلی تقدیم می کنند و مشاهده چنین رویدادهایی، ما را در خدمت به اهل بیت(ع) مصمم تر می کند.

مسؤول امور مساجد اهواز در ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه اقشار مختلف مردم ایران از کمک به بازسازی عتبات عالیات دریغ نمی کنند، عنوان داشت: از مساحت 220 هزار مترمربعی صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، 2 هزار مترمربع آن اختصاص به خوزستانی ها دارد که تاکنون 70درصد کمک های مالی آن از سوی اهالی استان پرداخت شده است.

کلاه کج با بیان اینکه متخصصان بازسازی تاکنون 80 درصد ساخت و ساز صحن حضرت زهرا(س) را به پایان رساندند، افزود: پروژه عقیله بنی هاشم در کربلا تحت نظارت ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز است و در کنار سیل کمک های مردمی پیشرفت های فیزیکی قابل توجهی حاصل شده است.

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته ستاد عتبات استان در سوریه گفت: ساخت مضیف حضرت زینب(س) بر عهده مردم خوزستان است که در مراحل پایانی کار بوده و روند اتمام آن با جدیت و سرعت پیش می رود.

مسؤول امور مساجد اهواز در ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان بیان داشت: نیروهای اعزامی 40 روز با هزینه ستاد بازسازی و کمک های مردمی در عتبات عالیات مستقر می شوند و جالب آنجا است که پس از اتمام مدت زمان اعزام، خواهان تمدید حضور هستند./9456/ت303/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات