۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۰۷۴۹۱
معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان ایلام:

تکیه به جوانان مومن و متخصص راه برون رفت از مشکلات است

تکیه به جوانان مومن و متخصص راه برون رفت از مشکلات است
حجت الاسلام سلیمی گفت: اتکا به جوانان و نیروهای مومن و متخصص ضامن پیشرفت کشور خواهد بود.

حجت الاسلام محمد حسین سلیمی، معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: اتکا به جوانان و نیروهای مومن و متخصص ضامن پیشرفت کشور خواهد بود.

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همین نیروی جوانان انقلابی و مومن بود که با لبیک گفتن به امام خود توانستند نسخه حکومت پهلوی و دیکتاتوری را برای همیشه بپیچند.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس با دست خالی تنها با روحیه انقلابی و جهادی جوانان مومن ایران بود که در مقابل بسیج استکبار جهانی علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران پیروز و سربلند شدیم.

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان ایلام عنوان داشت: پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهل سال همه مرهون زحمات دانشمندان جوان و متعهد و متخصص ایران است.

وی در ادامه با اشاره به هدف قرار دادن جوانان توسط دشمنان ایران اسلامی ابراز کرد: استکبار جهانی امروز حساب ویژه ای برای جوانان ایرانی باز کرده و قصد دارد تا با القائات شیطانی و شبهه افکنی این قشر مهم را علیه دین و نظام تحریک کند.

این مدرس حوزه ادامه داد: متاسفانه مسأله بیکاری جوانان تحصیلکرده یکی از معضلات بسیار خطرناک جامعه امروزی بوده که سبب وقوع ناهنجاری‌های زیادی در سطح جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام سلیمی ابراز کرد: مسوولان باید اهتمام ویژه ای برای حل این مشکل اساسی داشته و سعی کنند با میدان دادن به جوانان و ایجاد بازارکار برای آنها این درب نفوذ دشمنان را ببندند.

وی تصریح کرد: امید بستن به خارج از مرزها و گره زدن مشکلات کشور به مذاکره و تحریم ها سبب عدم برنامه ریزی صحیح برای اداره کشور شده و نتیجه آن همین مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان ایلام با بیان اینکه نفوذ را باید جدی گرفت، گفت: نفوذ در دانشگاه ها و مراکز حساس فرهنگی سبب شده که جوانان مومن و انقلابی و متخصص در سایه قرار گرفته و از حضور در میادین برای نقش آفرینی محروم شوند.

حجت الاسلام در پایان گفت: مسوولان تنها باید با اتکا به نیروهای داخلی که شامل جوانان مومن و متخصص هستند بر مشکلات کشور چیره شده و از امید بستن به خارج از مرزهای ایران اسلامی پرهیز کنند./879/ت310/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات