۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۰۷۴۹۸
در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛

توزیع بسته‌های مواد غذایی در میان خانواده‌های نیازمند

توزیع بسته‌های مواد غذایی در میان خانواده‌های نیازمند
در ایام ماه مبارک رمضان، بسته‌های غذایی میان خانواده‌های کم برخوردا و بی سرپرست از سوی خیران و آستان امامزاده یحیی بازار تهران توزیع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام افتخاری، مدیر آستان امامزاده یحیی بازار تهران در مورد برنامه‌های برگزار شده در ایام ماه مبارک رمضان در این آستان اظهار داشت: برنامه‌های ما در ایام ماه مبارک رمضان در سه نوبت صبح ظهر و مغرب برگزار می‌شود که برنامه سخنرانی یک ساعت قبل از افطار، جزء خوانی قرآن و افطاری ساده از مهمترین آنهاست.

وی افزود:یکی دیگر از برنامه‌های مهم آستان امامزاده یحیی قرائت دعای عهد بعد از نماز صبح است که استقبال فراوانی از سوی مردم از آن شده است.

حجت الاسلام افتخاری همچنین در مورد توزیع بسته‌های مواد غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار و بی سرپرست منطقه گفت و افزود: به همت خیران منطقه و کمک آستان امامزاده یحیی در این ایام و با توجه به شرایط اقتصادی برخی خانواده ها، هرچند شب یکبار حدود پنجاه بسته غذایی شامل مواد خوراکی مصرفی در این ماه مثل پنیر، خرما و ماکارونی میان خانواده‌های کم برخوردار و بی سرپرست توزیع می‌شود که به نظر می‌رسد مناسب فضای این شب هاست. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات