۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۰۷۵۰۶
برای سال تحصیلی جدید؛

مدرسه سفیران امیرالمؤمنین شهرستان کارون طلبه پذیرش می‌کند

مدرسه سفیران امیرالمؤمنین شهرستان کارون طلبه پذیرش می‌کند
حجت الاسلام نواصری گفت: مدرسه امیرالمؤمنین شهرستان کارون برای سال تحصیلی جدید بدون هیچ محدودیتی طلبه پذیرش می‌کند.
حجت الاسلام زاهد نواصری، مسؤول جذب حوزه سفیران امیرالمؤمنین شهرستان کارون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: به علت وقوع سیل، امتحان ورودی از چندین استان به ویژه استان خوزستان برداشته شد؛ از این رو طلابی که در حوزه‌های استان ثبت نام می‌کنند، امتحان ورودی نخواهند داشت.

مسؤول جذب حوزه سفیران امیرالمؤمنین شهرستان کارون با اشاره به اینکه بنا به صلاحدید مرکز مدیریت بازه زمانی پذیرش حوزه‌های علمیه تمدید و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، عنوان داشت: در مسیر روستا‌های شهرستان کارون و منتهی به شهر اهواز و مساجد بنر‌های پذیرش مدرسه نصب شده است تا علاقه‌مندان برای حضور در حوزه با شماره‌های اعلام شده و یا سایت اصلی حوزه جهت آشنایی با شریاط نام نویسی مراجعه کنند.

حجت الاسلام نواصری ادامه داد: در مدرسه سفیران هدایت نظام جدید درسی برای بحث تبلیغ دین، درس‌ها کاربردی‌تر شدند تا طلبه‌ها نسبت به تبلیغ بازدهی بیشتری داشته باشند که در این باره مباحث خطابه و منبر، کلاس داری، ارائه مطالب دینی مورد توجه شده و در قالب نظام آموزشی سفیران به طلاب آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به توسعه ساختمان مدرسه و اینکه در زمینه پذیرش تعداد طلبه مشکل خاصی نداریم، افزود: ثبت نام تا ۱۴ خردادماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴ به واحد گزینش مدرسه مراجعه و یا با شماره‌های ۰۹۳۳۵۳۳۶۹۳۱ و ۰۹۳۹۸۱۳۶۳۵۶ تماس داشته باشند.

مسؤول جذب حوزه سفیران امیرالمؤمنین شهرستان کارون گفت: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام حضوری به کوی گندم کار شهرستان کارون، نبش خیابان سینا، حوزه علمیه امیرالمؤمنین مراجعه کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات