۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۰۷۵۰۷
مدیر کل ارشاد قم مطرح کرد؛

نقش رسانه در حفظ ارزش های دفاع مقدس

نقش رسانه در حفظ ارزش های دفاع مقدس
حسینی کاشانی با اشاره به نقش رسانه در حفظ دفاع مقدس گفت: اصحاب رسانه هستند که فرهنگ دوران دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل می سازند و آن را حفظ می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینی کاشانی در نشست اصحاب رسانه با موضوع رسانه، دفاع مقدس و مقاومت که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با تبریک ولادت امام حسن(ع) گفت: امیدواریم بتوانیم پاسدار ارزش های دین باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: نسل جوان، دوران دفاع مقدس را درک نکرده است و فقط اخبار آن روز را می شنوند بنابراین رسانه باید فضای آن دروان را به صورت مناسب برای جوان ها ترسیم کند و امروزه حتی یک عکس می تواند تأثیر گذار باشد و فضای آن روز را برای نسل جوان نشان دهد.

وی تلاش اصحاب رسانه در به تصویر کشیدن دوران دفاع مقدس را بسیار ارزشمند دانست و افزود: برنامه هایی همانند روایت فتح در ایجاد فرهنگ دوران دفاع مقدس و مستند «نبل برای الزهرا» در نشان دادن دفاع از حریم ولایت نقش به سزایی داشته اند که باید در این عرصه تلاش های بیشتری انجام داد.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: برای مستند سازان و عکاسان عرصه دفاع مقدس و حریم ولایت باید جایگاه ویژه ای در نظر گرفت و خاطرات آنها را به نسل جدید منتقل کرد زیرا چنانچه رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند دفاع مقدس گنجینه است اما متأسفانه ما امروزه به درستی از این گنجینه استفاده نمی کنیم.

وی خطاب به مستند سازان عرصه دفاع با بیان این که کار شما عزیزان امروز نیز ادامه دارد، اظهار کرد: اگر بتوانید دوران دفاع مقدس را به صورت مناسب به نسل جوان منتقل سازید در ثواب شهدا شریک خواهید بود و شما هستید که این عرصه را حفظ خواهید کرد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات