۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۰۷۵۱۱
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت مربی معارف مهدویت در خراسان شمالی

برگزاری دوره تربیت مربی معارف مهدویت در خراسان شمالی
مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) خراسان شمالی با اشاره به شمار اندک مربیان متخصص درزمینهٔ مهدویت در استان، گفت: دوره تربیت مربی معارف مهدویت در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان خراسان شمالی، امروز در نشست این بنیاد، با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان درزمینهٔ مهدویت، اظهار کرد: متأسفانه تاکنون ظرفیت‌های موجود و لازم در استان در مورد مهدویت شناسایی نشده‌اند.

وی با بیان اینکه مهدویت در استان ما اندکی مظلوم مانده است، افزود: البته در این بخش ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد اما شناسایی لازم در این راستا صورت نگرفته تا استفاده از توان و توانمندی افراد و هنرمندان به نحو احسن صورت گیرد.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب با اشاره به اینکه در این زمینه تلاش می‌کنیم مربیان مهدویت را در استان تربیت کنیم تا به مناطق مختلف اعزام شوند، ادامه داد: بحث تخصصی تربیت مربی مهدویت در استان نیازمند توجه است؛ زیرا در حال حاضر شمار مربیانی که به‌صورت تخصصی مباحث مهدویت را مطرح کنند بسیار اندک هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد مهدویت خراسان شمالی در راستای آموزش مربیان تخصصی مهدویت، تصریح کرد: در این زمینه دوره تربیت مربی معارف مهدویت در چند سطح تعریف شده و به‌زودی آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب خاطرنشان کرد: در این راستا شروع کار با حوزه علمیه بوده است و تفاهم‌نامه‌ای هم در این زمینه تهیه شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه قرار است طلاب سطح دو و سه به‌عنوان مربیان ویژه مهدویت تربیت شوند؛ چراکه در این زمینه ضعف و مشکلات مهمی داریم و باید شمار مربیان مهدویت افزایش یابد.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب در ادامه با اشاره به اینکه افزون بر این کتابخانه تخصصی مهدویت در دست راه‌اندازی است، اضافه کرد: با تجمیع کتب مربوط به مباحث مهدویت و نماز، به‌زودی این کتابخانه به‌صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات