۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۰۷۵۲۴

هشتمین اجلاسیه معاونان پژوهشی حوزه برگزار می شود

هشتمین اجلاسیه معاونان پژوهشی حوزه برگزار می شود
حجت الاسلام اسحاقی از برگزاری هشتمین اجلاسیه معاونان پژوهش در تابستان 98 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  سید حسین اسحاقی با اعلام خبر برگزاری هشتمین اجلاسیه معاونان پژوهش در تابستان 98 ، اظهار کرد : در صورت تأمین اعتبار ، این اجلاسیه به منظور همفکری، هماهنگی و هم افزایی ستاد وصفوف در دست یابی به اهداف پژوهشی و اتخاذ تدابیر لازم برای راهبری و تحقق بهینه برنامه های فرارو در سطح کلان و استان‌ها برگزار خواهد شد.

قائم مقام معاونت پژوهش در امور استان­­ها افزود : سیاست گذاری ستاد در هشتمین اجلاسیه معاونان پژوهشی براساس مشارکت فعال معاونان پژوهشی دربرنامه های اجلاسیه است ونسبت به دوره های قبل سهم بیشتری در برنامه ها خواهند داشت .

برای تامین این هدف، درکنار برنامه های جاری، مدیران ترویج ، مراکز و امورپژوهشی ، مطالعات وبرنامه ریزی پژوهشی ، شورای اعطا و انجمن های علمی و برقراری ارتباط با معاونت ها و مراکز مرتبط ستادی همچون آموزش ، برنامه ریزی ونظارت ، منابع انسانی و پشتیبانی ،مرکز آموزش های کاربردی – مهارتی ؛ زمان مکفی برای پرسش وپاسخ بین معاونان و مسئولان مرکز در نظر گرفته شده ؛ مضاف براینکه به منظور ایجاد فضای تبادل نظر وگفت وگو های دوسویه برای حداقل پنج نفر از معاونان پژوهش فرصت ارایه دیدگاه‌ها و بیان چشم اندازها و برش های استانی از نظام جامع پژوهشی و همچنین گزارش از وضعیت پژوهش استان‌ها در اجلاسیه در نظر گرفته شده است .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: برنامه های کارشناسانه و هدفمند به نتایجی مطلوب و کاربردی خواهد انجامید تا دستاوردهای این نشست راهبردی توأم با برکات معنوی و ارتقای کمی و کیفی برنامه ها و اجرای بهینه فعالیت های پژوهشی دراطلس سرزمینی ایران اسلامی باشد. /1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات