۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۰۷۵۵۰
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

افراد جامعه اسلامی نسبت به همدیگر مهر و محبت داشته باشند

افراد جامعه اسلامی نسبت به همدیگر  مهر و محبت داشته باشند
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه افراد جامعه اسلامی باید اهل مهر و محبت و عطوفت نسبت به همدیگر باشند، گفت: جوانان اجازه ندهند والدینشان احساس غربت و تنهایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون با اشاره به آیات 12 تا 15 سوره مبارکه مریم گفت: آحاد مختلف در جامعه اسلامی باید اهل مهر و محبت و عطوفت به همدیگر باشند.

وی ادامه داد: ما در جامعه اسلامی نباید نسبت به یکدیگر کینه ورزیده و با شدت و عصبانیت با همدیگر رفتار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم حضرت یحیی(ع) و سیره رفتاری ایشان را بهترین الگوی افراد جامعه به ویژه نسل جوان کشور دانست و بیان کرد: حضرت یحیی(ع) فردی پرهیزکار، اهل تقوا و با اراده بود و با توجه به اخلاصی که در بندگی خداوند داشت، از سوی پروردگار به عنوان الگوی بشریت معرفی شده است.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان جامعه باید اهل پرهیزکاری و خودسازی باشند و نسبت به پدر و مادر خود کمال احترام را رعایت کنند.

وی افزود: ما باید نسبت به بزرگان به ویژه والدین خود نهایت احترام را داشته باشیم، زیرا روا نیست که پدران و مادران در جامعه اسلامی احساس غربت و تنهایی کنند؛ جوانان باید همواره به پدر و مادر خودشان رسیدگی کنند و اجازه ندهند به آنها رنج و ناراحتی برسد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات