۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۰۷۵۹۴
جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه:

کنفرانس معامله قرن در منامه، برای فروختن آرمان فلسطین است

کنفرانس معامله قرن در منامه، برای فروختن آرمان فلسطین است
جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه‌ای تاکید کرد: کنفرانس معامله قرن در منامه، کنفرانسی به منظور فروختن آرمان فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه‌ای تاکید کرد: کنفرانس معامله قرن، کنفرانسی به منظور فروختن آرمان فلسطین بوده و مردم بحرین خواستار برچیده شدن تمام پایگاه های نظامی بیگانه از کشورشان هستند.

در بخشی از بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله سبحانه وتعالی : (یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَ النَّصاری‏ أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَ مَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمینَ ) ای کسانی که ایمان آورده اید! یهود و نصاری را ولّی ( و دوست و تکیه گاه خود، ) انتخاب نکنید! آنها اولیای یکدیگرند و کسانی که از شما با آنان دوستی کنند، از آنها هستند خداوند ، جمعیّت ستمکار را هدایت نمی کند ( آیه 51 سوره مبارکه مائده )

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، وجود هرگونه پایگاه نظامی در کشور بحرین و در راس آنها پایگاه الجفیر را که به عنوان یکی از مراکز پیش بینی شده جهت حمله احتمالی به کشور جمهوری اسلامی ایران درنظر گرفته شده را نمی پذیرد و مردم ما در صورت هرگونه تحرک به منظورضربه زدن از این پایگاه غیرمشروع، واکنش انقلابی نشان خواهند داد.

این پیام را به تمامی مردم و گروه های مخالف و معارض می رسانیم که هرگونه پایگاه نظامی بیگانه باید برچیده شود و تمام نیروها و مستشاران نظامی که در راستای پشتیبانی و تثبیت موقعیت رژیم جنگ طلب و اشغالگر آل خلیفه در کشور حضور دارند، باید از بحرین بیرون رانده شوند. همچنین سایر نیروهای بیگانه و متجاوز واشغالگر دیگر نیز باید خاک کشور را ترک کرده و دوباره تمامیت ارضی و استقلال کشور به حال قبل بازگردانده شود، چراکه این گونه پایگاه های نظامی هیچ مشروعیتی نداشته و ندارند./983/ب

منیع: تسنیم

ارسال نظرات