۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۰۷۶۰۱

خشم صهیونیست‌ها از دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سید حسن نصرالله

خشم صهیونیست‌ها از دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سید حسن نصرالله
دیدار و گفت‌وگوی نماینده سازمان ملل در امور لبنان با شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله موجب خشم و غضب مقامات صهیونیست شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «یان کوبیش» نماینده سازمان ملل در امور لبنان اخیرا با شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفت‌وگو داشته است که این مساله خشم مقامات صهیونیست را برانگیخت.

خشم و غضب صهیونیست‌ها پس از آن بیشتر شد که کوبیس در صفحه توئیتر خود از این دیدار ابراز خرسندی کرده و گفت که کتابی را از شیخ نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دریافت کرد.

نماینده سازمان ملل در صفحه توئیتر خود نوشت: «من خیلی سپاگزارم که گفت‌‌وگوی جدی با شیخ نعیم قاسم درباره مسایل مختلف داشتم و افزون بر آن، یک نسخه کتاب از او دریافت کردم که مطالعه آن الزامی است».

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در صفحه توئیتر در واکنش به یان کوبیس گفت که «مطالعه قطعنامه ۱۷۰۱ هم الزامی است».

روزنامه «تایمز آف اسرائیل» رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به توئیتر نماینده سازمان ملل در امور لبنان مقاله‌ای را تحت عنوان «اسرائیل از دیدار نماینده سازمان ملل با مسؤول حزب الله شوکه شد» منتشر کرد.

روزنامه مذکور به نقل از سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: «از دیدار کوبیش با کسی که اسرائیل، لبنان و منطقه را تهدید می‌کند،‌ شوکه و ناامید شدیم. نیازی به خواندن کتاب نعیم قاسم نداریم».

کوبیش پیشتر سمت وزیر خارجه اسلواکی را بر عهده داشت و در سال ۲۰۱۸ به عنوان هماهنگ کننده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور لبنان منصوب شد./847/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات