۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۰۷۶۲۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم از بی قانونی و عدم نظارت‌ها نگران هستند

مردم از بی قانونی و عدم نظارت‌ها نگران هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم از بی قانونی و عدم نظارت‌ها نگران هستند و باید این نظارت‌ها و قانون سامان پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار معاونان استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مسؤولیت پذیری در هر جایی امر بسیار مشکلی است چرا که باید جوابگوی خود و مردم باشد.

وی با بیان اینکه امروز انجام دادن کار جهادی بیش از هر زمانی نیاز است، گفت: نیاز جامعه به کار زیاد است و جز کار جهادی پاسخگوی نیازهای امروز مردم نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کارها باید در چارچوب قانون انجام شود چرا که در غیر اینصورت خطرناک است و امروز مهم ترین چیزی که در جامعه اسلامی مطرح است قانون است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: مردم از بی قانونی و عدم نظارت‌ها نگران هستند و باید این نظارت‌ها و قانون سامان پیدا کند و مسؤولان باید تمام تلاش خود را در جهت اجرای قانون انجام دهند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات در جامعه به دلیل بی اعتنایی به قانون است، ادامه داد: حکومت کردن بر مردم افتخار نیست و امروز قوای سه گانه نیز جوابگوی مشکلات مردم و جامعه نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر مسأله نظارت بسیار ضعیف است و در برخی جاها نظارت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خدمتگزاری که در چارچوب قانون باشد افتخار است که باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: انتخابات که انجام شده خوب نبوده و در انتخابات گذشته نیز تخلفات بسیاری صورت گرفت که از سوی رسانه‌ها اعلام اما از پیگیری امور اطلاعی داده نشد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات