۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۰۷۶۴۳
سردار علی پور:

با وحدت و تبعیت از ولایت، تهدید‌ها به فرصت تبدیل می‌شود

با وحدت و تبعیت از ولایت، تهدید‌ها به فرصت تبدیل می‌شود
سردار علی پور گفت: امروزه نیز هر تهدیدی با وحدت و رهبری ولایت فقیه و حضور در صحنه خنثی و به فرصت تبدیل می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار محمد علی پور، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ملت ایران پس از انقلاب اسلامی مورد هجمه استکبار و صدام عفلقی قرار گرفت، اظهار داشت: در سال اول جنگ تقریبا بخش عمده‌ای از خاک کشور را از دست دادیم، اما در سال دوم ۴ عملیات (ثامن الائمه، فتح المبین، طریق القدس و بیت المقدس) رخ داد و اکثر نیرو‌های حزب بعث را از کشور بیرون کردیم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تا پیش از عملیات بیت المقدس، استکبار امیدوار بود به شکست، محدود کردن و منحرف ساختن انقلاب اسلامی، اما با شکست در خرمشهر همه جهان متوجه شکست ناپذیری انقلاب اسلامی شد.

این مقام مسؤول افزود: ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که از شکست حزب بعث در خرمشهر به دست آمد، دگرگونی‌های وسیعی در همه زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به وجود آورد.

سردار علی پور گفت: پیروزی خرمشهر با وحدت و توکل بخدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل به دست آمد و امروزه نیز هر تهدیدی با وحدت و رهبری ولایت فقیه و حضور در صحنه خنثی و به فرصت تبدیل می‌شود.

وی بیان داشت: امروز به جایی رسیدیم که می‌توانیم از خود دفاع و روی پای خود بایستیم و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات