۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۰۷۶۴۵
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

نیرو‌های مسلح در برابر تهدیدها، آمادگی کامل دارند

نیرو‌های مسلح در برابر تهدیدها، آمادگی کامل دارند
سردار شاهوارپور گفت: دشمنان بدانند مردم به ویژه نیرو‌های مسلح در برابر تهدید‌ها و اقدامات پیش رو در آمادگی کامل به سر می‌برند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت المقدس به ویژه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در جنگ تحمیلی بود و از یک دوره سخت که رژیم بعث عراق بخش‌هایی از کشور را اشغال کرده بود، توانستیم با آزادی خرمشهر گذر کرده و ضربات سخت و سنگینی بر پیکره ارتش عراق وارد کنیم.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: کارآمدی دفاعی رزمندگان اسلام و نظام جمهوری اسلامی در عملیات آزادسازی خرمشهر به اثبات رسید و مایه خوشحالی ملت ایران شد و همه جهانیان، جمهوری اسلامی را فاتح نبرد نابرابر شناختند.

این مقام مسؤول افزود: امروزه پس از گذر سال‌ها باید یاد ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها را زنده کنیم؛ چرا که یادآوری فرهنگ ایثار، مجاهدت و از خودگذشتگی برای نظام اسلامی و کشور فرهنگ سازی می‌کند و برای جوانان امروزی بسیار مهم خواهد بود که خاطرات و ایثارگری‌ها ذکر شود.

سردار شاهوارپور بیان داشت: دشمنان بدانند همه مردم به ویژه نیرو‌های مسلح در برابر تهدید‌ها و اقدامات پیش رو برای تعرض و احیانا سختگیری‌ها در صحنه حضور داشته و با تأسی از شهدای عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی گفت: محکم و استوار برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی در زیر سایه ولایت و هدایت‌های رهبر انقلاب در سنگر دفاع از نظام اسلامی خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: وحدت نیرو‌های مسلح در عملیات بیت المقدس نشان داده شد و امروز در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر باز همان وحدت و خاطرات دوران جنگ تحمیلی زنده شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات