۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۰۷۶۶۹
آیت الله محمدی عراقی:

اساس کار حوزه‌های علمیه خواهران بر نخبه‌پروری باشد

اساس کار حوزه‌های علمیه خواهران بر نخبه‌پروری باشد
رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: اساس کار حوزه‌های علمیه خواهران بر نخبه‌پروری باشد، چراکه این کار سبب بالا رفتن کیفیت در حوزه ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی ضمن تبریک به‌مناسبت انتصاب وی به‌عنوان رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم گزارشی از عملکرد و برنامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران ارائه کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه تلاش ما بر این است که حوزه‌ علمیه خواهران به سمت تحول محتوایی حرکت کند، اظهار کرد: آشنایی خواهران طلبه با قرآن و حدیث و دانستن مسائل شرعی و توان تبلیغ عمومی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه علمیه خواهران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی نیز در این دیدار ضمن خرسندی از انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور بعنوان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ابراز کرد: اساس حوزه‌های علمیه خواهران بر نخبه‌پروری باشد، چراکه این کار باعث بالا رفتن کیفیت در حوزه ها می‌شود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم افزود: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی حوزه‌های علمیه خواهران را پدیده مبارکی در جمهوری اسلامی بر شمردند و از این پدیده بزرگ باید در پیشرفت اهداف انقلاب و اسلام بهره گرفت، چراکه حوزه های علمیه خواهران از لشکرهای رهبری برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است./1330/د102/ب1

ارسال نظرات