۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۰۷۶۹۸
حجت الاسلام والمسلمین احدی:

دشمنان با ابزارهای فریب کارانه به دنبال تهی کردن دانش آموزان از دین هستند

دشمنان با ابزارهای فریب کارانه به دنبال تهی کردن دانش آموزان از دین هستند
استاد حوزه علمیه گفت: دشمنان با هجومی همه جانبه به مدارس حقیقت وجودی فرزندان را مورد هدف قرار داده‌ و با ابزارهای فریب کارانه درصدد تهی کردن جوانان از دین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احدی استادحوزه علمیه، شب گذشته در مراسمی که در مسجد الزهرا(س) برگزار شد، گفت: تقوا عزم و اراده انسان را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه تقوا بزرگانی همچون مرحوم حضرت آیت الله بهجت تربیت می‌کند، ادامه داد: انسان به واسطه تقوا می تواند بندگی خداوند را به جای آورد و مقرب درگاه الهی شود.

حجت الاسلام والمسلمین احدی با بیان اینکه تقوا انسان را از کید حیله گران و دشمنان حفظ می کند، ابراز کرد: تقوا به قدری قدرتمند است که می تواند انسان متقی را دربرابر دسیسه دشمنان حفظ کند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: اگر امروز نسبت به عملکرد مدارس و دانشگاه‌ها ابراز نگرانی می شود این نیست که چیزی بر دانش پژوهان تحمیل شود بلکه دلیل نگرانی هجوم همه دشمنان به حقیقت وجودی فرزندان این مرز و بوم است، آنان با استفاده از ابزارهای فریب کارانه به دنبال تهی کردن جوانان از دین هستند.

وی با بیان اینکه تقوا نسان را تایید کرده و او را نصرت می دهد، اظهار داشت: خداوند انسان متقی را یاری می دهد و مانع گمراه شدن او می شود؛ انسان با تقوا ناصر و یاور قویی مانند خدا را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین احدی با تاکید بر اینکه تقوا انسان را از عذاب الهی نجات می دهد، گفت: نجات از سختی‌های اقتصادی و اجتماعی در گرو تقوا است؛ بی تقوایی مهمترین دلیل افزایش آمار طلاق در جامعه است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: انسان با تقوا رفتار نادرست خود را اصلاح می کند و اگر کلامش حق باشد محکم و استوار آن کلام را بیان می کند و اگر دچار لغزش شد به سرعت از آن توبه می کند.

وی با تاکید بر اینکه خداوند لغزش انسان متقی را می بخشد، عنوان کرد: همه انسان ها محب خداوند هستند اما انسان با تقوا محبوب حضرت حق محسوب می شود؛ تقوا اکرام و عزت انسان را افزایش می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین احدی در پایان تقوا را بشارت الهی دانست و خاطرنشان کرد: انسان قبل از ورود به شب قدر باید به محضر خداوند ابراز کند که دیگر گناه انجام نمی دهد و می خواهد بنده صالح خداوند شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات