۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۶۰۷۷۱۳
سردار شریف:

پایه های رژیم صهیونیستی سست تر از هر روز دیگری است

پایه های رژیم صهیونیستی سست تر از هر روز دیگری است
رییس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز پایه های رژیم صهیونیستی سست تر از هر روز دیگری است، گفت:در روز قدس با صفوفی متراکم تر به میدان می آییم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف رییس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به دخالت های استکباری آمریکا در منطقه گفت: امروز مردم فلسطین در راهپیمایی های مسالمت آمیز با عنوان «بازگشت» حضور پیدا کرده و به جهانیان اعلام می کنند که خواستار بازگشت به سرزمین خودشان هستند، اما رزمندگان فلسطینی در این راهپیمایی های مسالمت آمیز بیش از 300 شهید و بیش از 17 هزار مجروح تقدیم آرمان فلسطین کرده اند.

وی ادامه داد: فلسطینی ها با عزم و اراده در پی بازگشت آوارگان به سرزمین مادری خود هستند؛ امروز شاهد هستیم که رییس جمهور نادان آمریکا با طرح معامله قرن تلاش می کند آرمان فلسطین را نابود کند، در حالی که آنها طی 70 سال گذشته نتوانسته بودند انجام دهند، به ویژه در 40 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی که ملت فلسطین به یک ملت زنده و پویا تبدیل شده است.

رییس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ملت فلسطین، ملت قبل از انقلاب اسلامی نیست، خطاب به آمریکایی ها گفت: شما با طرح معامله قرن و انتقال سفارتتان به بیت المقدس و با به رسمیت شناختن بلندی های جولان، 70 سال است که نمی توانید آرمان فلسطین را نابود کنید، زیرا مردم فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت و امت اسلامی هرگز به شما این اجازه را نخواهند داد.

وی بیان کرد: امروز شما دستتان از هر زمان دیگری خالی تر بوده و پایه های رژیم صهیونیستی سست تر از هر روز دیگری است؛ شما با ایجاد داعش در جغرافیای جهان اسلام تلاش کردید افکار عمومی را از مسأله اسرائیل و رژیم صهیونیستی منحرف کنید، اما پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش و تفکر وهابی بار دیگر مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد.

سردار شریف تأکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی نه تنها در رویارویی سیاسی، نه در رویارویی تبلیغاتی روانی، بلکه در رویارویی نظامی نیز نمی توانند در مقابل ملت فلسطین مقاومت کند؛ رژیم صهیونیستی عملیات نظامی را در غزه شروع کرد، اما ظرف کم تر از 72 ساعت با التماس تلاش کرد تا آتش بس برقرار شود.

وی خطاب به افکار عمومی گفت: اگر صبحی از خواب بیدار شدید و مشاهده کردید که ترامپ اعلام کرد از نیل تا فرات مربوط به رژیم صهیونیستی است، تعجب نکنید، همانطوری که بعد از 70 سال علیرغم همه مصوبات سازمان های بین المللی و مخالفت های قانونی اعلام کرد که جولان مربوط به رژیم صهیونیستی است.

رییس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: مردم عزیز ما در آستانه روز قدس قرار داریم و 40 سال است که دومین راهپیمایی بزرگ کشورمان را برای حمایت از آرمان فلسطین در روز قدس انجام می دهیم؛ امسال نیز به فضل الهی و به برکت ماه مبارک رمضان و به برکت پیروزی های جبهه مقاومت، با عزمی جدی تر و صفوفی متراکم تر برای حمایت از آرمان فلسطین به صحنه خواهیم آمد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات