۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۰۷۷۲۷
امام جمعه اهواز:

رسانه‌ها برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی را منعکس کنند

رسانه‌ها برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی را منعکس کنند
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: همانگونه که رسانه‌ها وقوع اختلاس را پوشش می‌دهند برخورد قاطع دستگاه قضا را نیز پوشش دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز، با اشاره به اینکه ضرورت بازگشت آرامش به خانواده‌های سیل زده همچنان اولویت اول استان است، افزود: اهواز و خوزستان پس از تهران بزرگ و پایتخت در رده دوم مصرف انرژی قرار دارد؛ از این رو ضرورت رعایت الگوی مصرف تأکید می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و جنگ تمام عیار اقتصادی بیان داشت: مزدوران اقتصادی برای به زمین زدن مردم و انقلاب اسلامی به کمک اربابانشان به میدان آمدند، برخی مؤسسه‌های مالی و اعتباری زندگی بسیاری از مردمان را مختل و نابود و فرصت طلبان زالو صفت عرصه را بر مردم تنگ کردند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه برخورد و مواجهه قاطع با چنین زالوصفتانی اولویت اول دستگاه قضا باشد، افزود: در برخورد‌هایی که اخیرا از سوی قوه قضائیه در چند ماه اخیر به ویژه با انتصاب جدید مشاهده می‌کنیم بارقه امیدی در دل‌ها دمیده شده است؛ نیاز مبرم و قاطع برای دفاع از مردم در برابر سیل گرانی، تورم، احتکار و سودجویی و سیری ناپذیری برخی‌ها داریم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه دادگاه‌های خاص و ویژه‌ای در استان‌ها به دستور رییس دستگاه قضا تشکیل شده است، ادامه داد: محاکمه تعداد زیادی از عوامل اخلالگر اقتصادی و مفسدان افزون بر رضایت مردمی توانسته جلوی سوءاستفاده مفسدان اقتصادی را بگیرد و ما ضمن حمایت از عزم قاطع قوه قضائیه عرض می‌کنیم برای خشکانیدن ریشه مفسدان اقتصادی و فساد باید همه دستگاه‌های مربوطه به کمک دستگاه قضا بیایند.

وی بیان داشت: ما مردم دردمند ایران اسلامی به ویژه خوزستان ضمن حمایت از عزم مبارک قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، خواهان تداوم برخورد بی ملاحظه در چارچوب عدالت با غارتگران بیت المال و کاسبان حقیقی تحریم و آنانی که پول‌های مردم را زالوصفتانه مکیدند و خود و آقازاده هایشان به آه مردم خندیدند، هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان گفت: چرا زمانی که اختلاس روی می‌دهد رسانه‌های داخلی و خارجی به بزرگنمایی می‌پردازند، اما به هنگام برخورد قاطع دستگاه قضا کمتر در رسانه‌های داخلی مورد توجه قرار می‌گیرد؛ از این رو باید بحث برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان از سوی رسانه‌های داخلی برای دلگرمی و امیدوار بودن مردم پوشش داده شود./۹۴۵۶/پ202/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات