۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۰۷۷۶۰
امام جمعه موقت اهواز:

۱۹ رمضان آغاز یتیمی امت اسلام است

۱۹ رمضان آغاز یتیمی امت اسلام است
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به ضربت خوردن در ۱۹ رمضان، گفت: در پی آن ضربت، امام علی (ع) رستگار و امت اسلام یتیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، شامگاه گذشته در مراسم احیای شب ۱۹ رمضان در مصلای اهواز، با تسلیت فرا رسیدن مولای متقیان اظهار داشت: ضربت خوردن مولا در هنگام خواندن نماز نافله در صبح بود که در پی ضربت وارده از سوی ابن ملجم مرادی، آن امام همام به رستگاری و مؤمنان و امت اسلام یتیم شد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به ضرورت بهره مندی از لیالی قدر عنوان داشت: خوشا بحال آن کسانی که راه و مسیرشان با علی (ع) باشند و عدالت، انصاف و زهد آن امام بزرگ را داشته باشند و امید است که ما نیز از چنین خصایصی بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به دعا‌های مختلف انبیا در قرآن کریم از جمله یوسف صدیق (ع) که عاقبت به خیری را از خداوند خواهان است، خاطرنشان کرد: ثبات قدم، مبارزه با استکبار و دشمنان، از میدان بیرون نرفتن و مقاومت همگی از دعا‌هایی است که انبیا در قرآن کریم بر زبان راندند.

وی به صحبت‌های رهبر انقلاب در زمینه تهاجم فرهنگی و اقتصادی و ثبات قدم معظم له در میدان مبارزه اشاره کرد و گفت: ثبات قدم، ساده زیستی مسؤولان و انصاف مردم به یکدیگر و عدم احتکار و اختلاس در جنگ اقتصادی کنونی بسیار ضروری است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نزول ملائکه در شب قدر عنوان داشت: ملائکه در چنین شب‌هایی بر حجت خداوند نازل می‌شوند و امید است که در چنین شب‌هایی مشمول دعای آن حضرت باشیم./۹۴۵۶/پ310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات