۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۰۷۷۷۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رجزخوانی ترامپ در تریبون‌های بین‌المللی اشتباه محاسباتی است

رجزخوانی ترامپ در تریبون‌های بین‌المللی اشتباه محاسباتی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: رجز خواندن توخالی سران استکبار در تریبون‌های بین‌المللی علیه ایران اسلامی یک حرکت خفت‌آمیز برای دشمن و اشتباه محاسباتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه استان، با اشاره به آیه ۱۲۳ سوره آل‌عمران و گرامیداشت پیروزی مسلمانان در جنگ بدر گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر از جنس پیروزی مسلمانان در جنگ بدر است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تشریح موقعیت و موفقیت مسلمین در جنگ بدر، وظیفه جامعه را بر مبنای فرموده امام علی (ع) در خطبه 11 نهج‌البلاغه «تَزُولُ الْجِبَالُ وَ لَا تَزُلْ عَضَّ عَلَی نَاجِذِک أَعِرِ اللَّهَ جُمْجُمَتَک تِدْ فِی الْأَرْضِ قَدَمَک ارْمِ بِبَصَرِک أَقْصَی الْقَوْمِ وَ غُضَّ بَصَرَک وَ اعْلَمْ أَنَّ النَّصْرَ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ سُبْحَانهَ» دانست و گفت: فتح و ظفر امر الهی است که باید با رویکرد «کم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کثیرَةً بِإِذنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصّابِرینَ» باشد، ازاین‌رو مقدار کم مؤمنین البته با قوه ایمان و انگیزه الهی بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی جرأت پیدا کردن دشمن در برهه‌ای از زمان برای آمدن به سمت ایران اسلامی و رجز خواندن توخالی در تریبون‌های بین‌المللی را به‌عنوان یک حرکت خفت‌آمیز برای دشمن و اشتباه محاسباتی دانست و افزود: قطعاً این موضوع انگیزه استیلاء بر دشمن را در بین جبهه ارزش‌های الهی تقویت می‌کند و فرزندان مقاومت پاسخ‌های دندان‌شکنی به دشمن خواهند داد.

وی در ادامه گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اشاراتی دارند که آرایش دشمن آرایش جنگی است و اینکه دشمن در منطقه محاسباتی غلط داشته باشد و از طرفی توان نظامی فرزندان مقاومت همه این مقدمات رجزخوانی دشمن را در عرصه بین‌الملل به استهزاء گرفته باشد از عطیه‌های الهی است، منتهی مهم‌ترین نکته این موضوع ایمان و تقوا است که باید در جامعه تقویت شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین در پایان خطاب به طلاب تأکید کرد که طلبه‌ها باید با قرآن و نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین انس فراوانی داشته و سعی کنند زندگی آن‌ها همواره با مطالعه کردن همراه باشد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات