۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۰۷۸۰۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بیانیه گام دوم انقلاب تفسیر «لا اله الا الله» است

بیانیه گام دوم انقلاب تفسیر «لا اله الا الله» است
امام جمعه بجنورد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب تفسیر «لا اله الا الله» است؛ زیرا در بیانیه گام دوم انقلاب به جمهوری اسلامی آری و به حکومت خودکامان نه می‌گوییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در جمع مسؤولان استانی، به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت مسؤولان مختلف در قبال این بیانیه پرداخت.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تفسیر «لا اله الا الله» است، افزود: همان‌گونه که در این عبارت به خدایان دروغین نه و به خدای واقعی آری می‌گوییم، در بیانیه گام دوم انقلاب هم جمهوری اسلامی آری و به حکومت خودکامان نه می‌گوییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: این رویه از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داشته و به همین دلیل هم دشمنی و عداوت جبهه استکبار با جبهه حق و نظام اسلامی همچنان تداوم دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه استکبار از وجود انقلاب ناراحت است، اضافه کرد: ما امروز به‌عنوان یک ابرقدرت مطرح هستیم و در حالی که شوروی سابق متلاشی شده، تنها دو جبهه اسلام و استکبار باقی مانده است.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت در برابر جبهه زورگویان عالم قرار دارد و در شرایطی که آن‌ها سنگرهای خود را یکی‌یکی از دست می‌دهند جبهه مقاومت یکی‌یکی سنگرها را فتح می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه در تقابل بین جبهه اسلام و کفر نباید از کمی تعداد خود هراس داشته باشیم، افزود: در عاشورا هم جبهه اسلام 70 نفر بودند و 30 هزار نفر آن‌ها را محاصره کرده بودند؛ اما این 70 نفر بر آن همه لشکر غلبه کردند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: عاشورا ثابت کرد که جبهه کم ولی با اخلاص می‌ماند؛ اما جبهه پرجمعیت بی‌اخلاص نمی‌ماند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات